فرمانده نیروی انتظامی ایلام با اشاره به اجرای طرح ذوالفقار از کشف ۱۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی در استان خبر داد و گفت: ۲ باند سرقتی در این راستا متلاشی و هشت سارق حرفه ای نیز در این عملیات دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 21 January 2021

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ دلاور القاصی مهر  اظهار داشت: برای تحقق مطالبات مردمی و ارتقا امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی ذوالفقار در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از حیث وجود اراذل و اوباش، سارقان و سایر مخلان نظم امنیت عمومی در طول یک ماه گذشته توسط پلیس آگاهی استان اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری تمام توان رزمی، انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین مشارکت های خوب مردمی و پشتیبانی دستگاه قضایی، ۲ باند سرقت را شناسایی و در این راستا هشت سارق حرفه ای را دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی ایلام به افزایش ۳۸ درصدی کشفیات سرقت در استان اشاره کرد و یادآور شد: کشف مقادیر زیادی وسایل و قطعات خودرو از دیگر نتایج طرح ذوالفقار در ایلام بوده است.

سرهنگ القاصی مهر در ادامه به دستگیری ۱۶ متهم متواری در استان اشاره کرد و گفت : در این راستا یک کلاهبردار و بدل انداز حرفه ای نیز که با استفاده از سایت دیوار طعمه های خود را فریب و طلاجات بدلی به آنها فروخته بود دستگیر که تا کنون به ۱۰ فقره جعل و کلاهبرداری اعتراف کرده است.

وی با اشاره به اینکه سارقان با شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی در فرصتی مناسب اقدام به انجام اعمال مجرمانه خود می کردند، تاکید کرد: رعایت مسایل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهم ترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک  موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار