معاون توسعه امور ورزش بانوان استان ایلام:
نیک سرشت گفت:المپیاد تحرک و تندرستی زنان شاغل در استان ایلام برگزار میشود.
کد خبر: ۹۳۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 20 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ نشست هم اندیشی معاونت توسعه ورزش بانوان با نواب رئیس هیات‌های ورزشی با موضوع المپیاد ورزشی زنان شاغل در ادارات در محل معاونت توسعه ورزش بانوان برگزار شد.

حمیرا نیک سرشت معاون توسعه امور ورزش بانوان استان ایلام در این نشست ضمن اعلام اینکه المپیاد مذکور تحت عنوان المپیاد تحرک و تندرستی زنان شاغل در استان برگزار میشود گفت: برای برگزاری برنامه‌های مفید و پرثمر نیازمند همکاری و همراهی هیات‌های ورزشی هستیم و قطعا با حضور اعضای هیات‌های ورزشی تخصص گرایی در برنامه‌ها و فعالیت‌ها نمود پیدا خواهد کرد.

نیک‌سرشت به اهمیت نقش بانوان در سلامت خانواده‌ها و فرهنگ‌سازی ورزشی اشاره کرد و یادآور شد: بانوان شاغل در ادارات به عنوان یکی از گروه‌های هدف برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌هایی نظیر زنگ ورزش در محل کار و المپیاد‌ها و مسابقات ورزشی بانوان انتخاب شده اند و یکی از دلایل این انتخاب کم تحرکی این قشر به دلیل ماهیت کارمندی و پشت میز نشینی در محل کار بوده است.

او بیان کرد: از هیات‌های ورزشی همگانی، بدمینتون، دو و میدانی، کوهنوردی و دوچرخه سواری از هیات‌هایی هستند که دارای ظرفیت لازم برای همکاری در اجرای المپیاد مذکور میباشند./ح

 

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار