سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: کار ساخت و ساز واحدهای آلاینده در شهرک صنفی جدید باید هرچه سریع تر شروع شود.
کد خبر: ۹۳۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 19 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جهانگیر رستم زاد روز سه شنبه در نشست بررسی وضعیت صنوف آلاینده استان اظهار داشت: اکنون کار تسطیح، آب رسانی ، برق و گاز رسانی به زمین مورد نظر برای انتقال صنوف آلاینده انجام شده و بسیاری از صاحبان صنوف نیز ثبت نام کرده اند.

وی افزود: شهرک صنعتی استان بر اساس یک طرح تیپ و نقشه معین پس از جانمایی افراد ثبت نام شده و اولویت بندی آنها نسبت به نظارت و اجرای ساخت و سازها به بهترین نحو نظارت کند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: خروج صنوف آلاینده از سطح شهر علاوه بر کاهش آلودگی و نظم بخشی به صنوف در کاهش بار ترافیکی سطح شهر نیز موثر است.

رستم زاد با اشاره به اینکه بازار و صنوف مختلف در طول عمر نظام همواره حامی این انقلاب بوده و دین بزرگی بر گردن مسوولان دارند، گفت: با صندوق کارآفرینی و امید نیز رایزنی شده که به منظور کمک به صنوفی که در حال انتقال به خارج از شهر و استقرار در شهرک صنفی هستند، تسهیلات کم بهره پرداخت شود.

وی ابراز امیدواری کرد اجرایی شدن کار ساخت و استقرار صنوف و استقبال سایر صنوف آلاینده در تسریع روند ساماندهی آنان موثر باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار