رئیس اداره صمت دهلران؛
رئیس اداره صمت شهرستان دهلران گفت :از ابتدای ماه جاری تاکنون 27تن روغن دربین شهروندان شهرستان دهلران توزیع شد است.
کد خبر: ۹۳۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 18 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مرتضی مهدوی در گفت گو با خبرنگار ما اظهار داشت : این میزان روغن توزیع شده با مصوب نرخ دولتی تامین که توسط فروشگاه ها توزیع شده است.

وی اظهار داشت : شهروندان فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر در سطح عمده فروش یا خرده فروشی را به اداره صمت شهرستان گزارش بدهند.

مهدی بیان داشت : متاسفانه برخی واحد های عمده فروش یا خرده فروشی در ایام کمبود روغن کالا های دیگر را به صورت اجبار به مشتریان می فروشند که تخلف محسوب می شود و فروش اجبار هرگونه کالا تخلف صنفی محسوب می شود و این مورد بصورت جدی به واحدهای صنفی برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس اداره صمت شهرستان دهلران در خصوص کمبود روغن عنوان کرد : کمبود روغن خوراکی موضوع سراسری و بدلایل خاص بوجود آمده که‌ خوشبختانه با تلاش واحدهای صنفی منصف و فعال، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ایی سطح شهرستان و این اداره با توجه به مشکلات فراوان در سطح بازار شهرستان با کمبود جدی این کالا مواجه نشده است.

وی بیان داشت : تأمین این کالا در اولویت اصلی بود، هرچند که متاسفانه برخی شرکت های توزیع کالا در استان های مجاور اجناس ناجور و غیرضرور را به اجبار در صورت خرید روغن خوراکی به واحدهای صنفی تحمیل می کنند که تخلف است.

مهدوی تصریح کرد : انتظار است همشهریان عزیز در این خصوص و یا مشاهده هرگونه تخلف صنفی با توجه به وسعت حوزه، کمبود نیرو در بخش بازرسی و درگیری در بخش های دیگر باتوجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین شناسایی بازرسین این اداره از طرف تعداد اندک واحدهای صنفی متخلف در حین بازرسی، جهت کمک به شناسایی متخلفین صنفی با شماره تلفن 124، 33725555 اطلاع دهند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار