مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۳۰ درصد مددجویان کمیته امداد استان ایلام دارای استعداد‌های شغلی و واجد شرایط توانمند شدن هستند.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 18 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛قنبر موسی نژاد ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در حوزه اشتغال و کارآفرینی این نهاد، بخشی از این مددجویان را در قالب کلان پروژه راهبری شغلی به سمت کار و تولید هدایت کرده ایم.

موسی نژاد مطرح کرد: طرح راهبری شغلی از شیوه‌های نوین ایجاد اشتغال در کمیته امداد استان ایلام است که با بهره گیری از توان افرادی که دارای تخصص هستند انجام می‌گیرد.

او اظهار کرد: کمیته امداد استان ایلام امسال توانسته است از طریق طرح راهبری شغلی بیش از ۲ هزار و ۱۳۰ فرصت شغلی را برای مددجویان جویای شغل در استان ایجاد کند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: در برنامه‌های امسال کمیته امداد استان ایلام ایجاد دو هزار فرصت شغلی برای مددجویان هدف گذاری شده که عملکرد این نهاد تاکنون بیش از این میزان بوده است.

او مطرح کرد: راهبران شغلی کمیته امداد افرادی هستند که به بازار کار و تولید دسترسی دارند و می‌توانند کارجویان را به سمت کار و تولید هدایت کنند.

موسی نژاد افزود: مددجویانی که از طریق طرح راهبری شغلی مورد حمایت قرار می‌گیرند در واقع از طریق یک زنجیره حمایتی شغلی شامل: شناسایی، آموزش، نظارت و همچنین تولید و فروش محصولات مورد حمایت و هدایت قرار می‌گیرند.

او اظهار کرد: کمیته امداد از طریق طرح راهبری شغلی می‌تواند در همه حوزه‌های شغلی وارد شود، اما توان و استعداد‌هایی که قشر مددجوی جویای کار در استان ایلام دارد عمدتاً در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، فرش و گلیم بافی و صنایع دستی است که کمیته امداد استان ایلام در طرح راهبری شغلی به این مقوله‌ها ورود کرده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار