ویدئو کنفرانس وزارتی بازگشایی مدارس در بهمن ماه سال جاری در مرکز بهداشت استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 17 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ویدئو کنفرانس وزارتی بازگشایی مدارس در بهمن ماه سال جاری با حضور معاونین فنی و اجرایی مرکز بهداشت استان، مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سرپرست مدیریت شبکه و ارتقاء سلامت، مسئولین و کارشناسان سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس و سلامت محیط و کار استان در سالن جلسات مرکز بهداشت استان ایلام برگزار شد.

در ابتدای جلسه برکاتی، مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص بازگشایی مدارس از اول بهمن ماه با استناد بر پایش و نظارت دانشگاه علوم پزشکی و خودارزیابی مدیران مدارس مطالبی عنوان نمود.

سپس خانم اردلان، رئیس اداره سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس وزارت متبوع ضمن قدردانی از زحمات همکاران استان‌ها در پایش و نظارت بر مدارس و ارسال گزارش هفتگی به وزارت بهداشت و درمان، بر ادامه روند فعالیت‌ها در خصوص بازگشایی مدارس از اول بهمن ماه سال جاری تاکید کرد.

در ادامه یمانی، معاون اجرایی دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جمع بندی مطالب و قرائت مصوبات مورد تایید پرداخت.

در پایان جلسه توسط مدیران وزارتی حاضر در ویدئو کنفرانس به سوالات و ابهامات کارشناسان مسئول جوانان، نوجوانان و مدارس دانشگاه‌ها پاسخ داده شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار