معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام بر عزم همگانی به منظور تسریع در روند ایجاد و راه اندازی مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 17 January 2021

به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری افزود: تاسیس این مرکز نقش مهمی در روند بهبود افراد معتاد و بازگشت آنها به شرایط زندگی عادی خواهد داشت که در این زمینه دستگاه های مرتبط باید همکاری لازم داشته باشند.

وی با ذکر اینکه اقدام های مطلوبی در دولت تدبیر و امید بویژه در سه سال اخیر در کاهش آسیب های اجتماعی این استان انجام گرفته افزود: کارنامه دولت تدبیر و امید در رفع آسیب‌های اجتماعی در این استان موفق است که نتایج آن در کاهش آمار های مختلف در حوزه آسیب‌های اجتماعی وجود دارد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مصداق بارز این مساله کاهش نرخ خودکشی در شهرستان ملکشاهی است بطوریکه با طرح های پیشگیرانه که با مشارکت دستگاه هایی از جمله بهزیستی، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام و ... در این شهرستان انجام گرفته طی ۹ ماهه امسال نرخ خودکشی به صفر رسیده است.

نوذری با اشاره به تمرکز اصلی حوزه اجتماعی استان بر ارتقا سرمایه اجتماعی و نشاط اجتماعی تاکید کرد: استان ایلام با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد که تعداد آنها از ۲۷۰ مورد به ۴۸۹ مورد افزایش یافته در حوزه‌های پیشگیری از اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی اقدام های موثری انجام داده است.

وی ضمن تاکید بر  ضرورت ایجاد مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در استان گفت: ایجاد این مراکز با توجه به جدید شیوه درمان آنها و از طرفی با توجه به اینکه تا ۴۰ درصد روند بهبود افراد معتاد را افزایش می دهد در این استان ضروری است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار