مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از مشترکان خواست تا با صرفه‌جویی ۱۰ درصدی مصرف برق و گاز و کاهش حداقل یک تا ۲ درجه از دمای منازل و محل کار خود، از خاموشی‌های احتمالی جلوگیری کنند.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 17 January 2021
به گزارش تابناک ایلام؛هادی شیرخانی  اظهار داشت: امسال علاوه بر برودت و سرمای  زمستانی، شیوع ویروس کرونا در جامعه و باور مردم به اینکه جریان هوا در خانه و مکان‌های سربسته باعث کاهش آلودگی به این ویروس می‌شود، موجب افزایش مصرف همزمان گاز و برق شده است.

وی با بیان اینکه افزایش مصرف گاز و کاهش فشار آن در فصل زمستان تامین سوخت گاز نیروگاه‌ها را با مشکل مواجه کرده و به همین دلیل هم توان تولید برق با کاهش مواجه شده است، افزود: افزایش همزمان مصرف برق هم در این وضعیت فشار زیادی به شبکه برق و گاز وارد کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از برگزاری رزمایش ۲ روزه تعدیل روشنایی و اصلاح انشعابات و رمز ارزها در این استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته خبر داد و یادآور شد: با توجه به مشکلات پیش آمده در تامین گاز کشور و نیز در راستای صرفه جویی در مصرف برق و جهت تامین برق مطمئن این اقدام فراگیر در سراسر استان همزمان با دیگر مناطق کشور انجام شد.

شیرخانی، هدف پیش بینی شده برای این رزمایش که با مشارکت ۲۲۵ نفر نیروی فنی و نظارتی و ۷۰ دستگاه خودرو سنگین‌ و سبک برگزار می شود را تعدیل یک تا یک و نیم مگاوات انرژی عنوان کرد.

وی اجرای این اقدام را تعدیل روشنایی معابر، اصلاح انشعاب و جمع آوری مراکز رمز ارزهای غیرمجاز عنوان کرد و گفت: حذف کانون های خطر در شبکه های توزیع برق و رفع مخاطرات جامعه از دیگر اهداف این اقدام بود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار