مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران؛
مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران گفت : همزمان با ایام الله دهه فجر 5چمن مصنوعی در شهرستان دهلران به بهره براری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۳۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 16 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا شامحمدی در گفت گو با خبرنگار  ما اظهار داشت : این چمن های مصنوعی در در روستاهای  مملح ، میمه  ، حمزه ، نهرعنبر  وگلسیری هستند که  اعتباری بالغ  بر۵میلیارد تومان برای آنها هزین شده است  وی اظهار داشت: افتتاح سالن ورزشی روستای بردی و  راه اندازی سایت ورزشهای پروازی وپاراگلایدر در روستای کاور از مهترین برنامه های اداره ورزش وجوانان شهرستان برای ایام دهه مبارک فجر است.

  مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران افزود :  بر اساس تصمیم‌ گیری و برنامه ‌ریزی انجام شده، این اداره با  همکاری  هیئت های ورزشی وسازمان های مردم نهاد رقابت‌ های گرامیداشت دهه مبارک فجر، در رشته های مختلف ورزشی در سطح شهرستان انجام می شود. 

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران افزود: تمام تلاش ما فراهم آوردن زمینه ‌ برای جذب حداکثری ورزشکاران باتوجه به موقعیت کنونی  ،مقابله با ویروس منحوس کرونا با انجام این فعالیتها می باشد . 

شاه محمدی بیان داشت : یک هزار و 500ورزشکار سازمان یافته در دهلران فعالیت می کند که از این تعدد ۵۰۰ نفر بانوان و 1000نفر را آقایان تشکیل داده اند./م 

برچسب ها: دهلران ، چمن مصنوعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار