رئیس بیمارستان شهدا شهرستان دهلران گفت : از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون یکهزارو 26مورد نمونه گیری تست کرونا در بیمارستان شهدا دهلران انجام شده است.
کد خبر: ۹۳۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 16 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ اردشیر احمدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : از این تعداد ۴۳۶ مورد مربوط به بیماران بستری کرونایی و ۵۹۰ مورد نیز برای بیماران سرپایی بوده است. 

وی بیان داشت : برای رفاه حال بیماران وخانواده ها با تلاش همکاران ما بخش ایزوله کرونا به ظرفیت ۳۰ تخت در این بیمارستان راه اندازی شد که در این مدت نیز تعداد ۳۷۲ مورد بیمار در بخش کرونا بیمارستان بستری شد .

احمدی عنوان کرد : از این تعداد ۶۴ مورد در بخش مراقبت های ویژه بستری شده و تعداد ۹۴ بیمار که وضعیت آنها بسیار حاد بود با آمبولانس های واحد اعزام بیمارستان به مرکز استان اعزام شدند. 

رئیس بیمارستان شهدا دهلران ادامه داد : با پیگیری ها و رایزنی با ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم درمان و با عنایت ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان ، تعداد ۲ عدد دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی)، چهار دستگاه مانیتورینگ پرتابل علایم حیاتی، یک دستگاه نوار قلب، یک دستگاه پالس اکسی مترثابت، ۲ عدد ترمومتردیجیتال(تب سنج) و یک دستگاه اتوانالایزر اختصاص یافت و داروهای مورد نیاز از جمله رمدسیور و ...تهیه و در اختیار بیماران بستری در بیمارستان شهدا دهلران قرار گرفت.

احمدی تصریح کرد : ارزش تجهیزات و وسایل پزشکی اختصاص یافته به ابیمارستان شهدا یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان بوده است. 

رئیس بیمارستان شهدا دهلران اضافه کرد : با مساعدتهای دانشگاه و همکاری موثر پزشکان و پرستاران و سایر کادر درمانی بیمارستان شهدا دهلران شرایطی فراهم شد تا بیماران کرونایی در ایامی که پیک کرونا بسیار شدید بود در شهرستان خدمات درمانی را دریافت نمایند که در همین راه یکی از بهترین همکارانمان مرحوم منصور جاوید کاردان هوشبری شاغل در بیمارستان شهدا تقدیم سلامت جامعه شد وبه همکاران شهید سلامت پیوست .

احمدی گفت : باتوجه به اینکه این و یروس تاکنون ریشکن نشده است انتظار داریم مردم همچنان رعایت پرتوکل های بهداشتی را در دستور کار خود داشته باشند. 

رئیس بیمارستان شهدا دهلران ادامه داد : همراهی و همکاری بسیار موثر مردم شریف شهرستان و همه مدیران شهرستان از جمله فرماندار محترم و امام جمعه گرانقدر در این مدت ستودنی است. 

احمدی ضمن تشکر از اهالی رسانه گفت : همکاری بسیار خوب و موثر اصحاب رسانه در این مدت در بحث اطلاع رسانی و مقابله با بیماری منحوس کرونا وپوشش خدمات کادر درمان بیمارستان شهدا قابل تقدیر است. /م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار