نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: مشکل آب روستاهای شهرستان تازه تاسیس چوار در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 16 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام، علی اکبر بسطامی  ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم چوار و تبریک شهرستان شدن چوار، از تلاش‌های مسئولان کشوری و استانی به ویژه استاندار ایلام در این راستا تقدیر کرد.

وی در ادامه به رایزنی‌های خود در راستای دعوت از مسئولان کشوری برای حضور در استان اشاره کرد و عنوان کرد: در این مدت تلاش کرده‌ام که با دعوت از مسئولان کشوری برای استان گامی مثبت بردارم و با بهره گرفتن از ظرفیت مسئولان کشوری؛ بلکه مقداری از محرومیت و درد و رنج استانم کاسته شود.

نماینده مردم استان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به بودجه ۱۴۰۰ اشاره کرد و آن را در طول تاریخ این استان بی‌نظیر عنوان کرد و تلاش‌های استاندار را در این عرصه قابل تقدیر و محوری برشمرد.

بسطامی، همچنین اساس کار مجلس شورای اسلامی را بر اساس منشور مدیریتی مقام معظم رهبری بر سه محور حرکت مبتنی بر عدالت برای تمام اقشار جامعه، توجه به اقتصاد و معیشت مردم عنوان کرد.

وی، بر تحقق مطالبات مردمی و رفع مشکلات و چالش‌های فراروی معیشت آنان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها ارگان‌های استانی در راستای استقرار ادارات خود در سطح شهرستان چوار، با تمام توان خود ورود کنند.

بسطامی در ادامه به رفع مشکلات و چالش‌های سطح شهرستان و استفاده از توان و ظرفیت استانی برای اعتلای شهرستان چوار و تلاش و همدلی مردم و مسئولان برای تحقق اهداف و برنامه‌ها به پایان رساند.

نماینده مردم استان به مشکل آب روستاهای چوار اشاره کرد و گفت: مشکل روستاهای آب در دستور کار مسئولان قرار گرفته شود تا مشکل روستاهای شهرستان چوار مرتفع شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار