نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: اعتراضات و حرکت جدید در آمریکا جز رسوایی لیبرال دموکراسی غرب چیزی به دنبال نداشت.
کد خبر: ۹۳۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 15 January 2021

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار  اظهار داشت: مکر آنها به خودشان بازگشت و وحشی گری به کنگره آمریکا برگشت خورده است.

وی اضافه کرد: در فتنه ۸۸ عوامل استکبار جهانی برای کشته سازی در ایران تبلیغات وسیعی به راه انداختند.

خطیب جمعه ایلام تاکید کرد: ترامپ بداند این آغاز جوشش خون شهید سلیمانی و همرزمانش است که به دستور وی به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: ترامپ باید در این کابوس های وحشتناک تا لحظه انتقام خون شهید سلیمانی لحظات را سپری کند.

وی اضافه کرد: خون شهید سردار سلیمانی به مراتب خطرناکتر از زنده بودن ایشان است تا ترامپ به شهادت وی افتخار نکند.

امام جمعه ایلام افزود: خداوند تنگه هرمز را در اختیار ما قرار داده تا هر کس اموال ما را بلوکه کند بتوانیم حقوق خود را از آنان باز پس بگیریم.

خطیب جمعه ایلام در ادامه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: شهادت این بانوی بزرگوار جزو تلخ ترین حوادث تاریخ بوده است.

حجت‌الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: زمانی که بی خبران جاهلیت به پیامبر برای نداشتن پسر طعنه می زند، خداوند سوره کوثر را در شأن ایشان نازل کرد که ما به تو خیر کثیر دادیم.

وی تاکید کرد: پیامبر اکرم (ص) در شأن ایشان فرمودند: کسی که فاطمه را اذیت کند مرا اذیت کرده و هرکه وی را خشنود کند، مرا خشنود کرده است و فرمودند برترین زنان آفرینش است.

خطیب جمعه ایلام در ادامه به تفسیر زندگی حضرت زهرا و نحوی شهادت ایشان پرداختند و اظهار داشت: اولین شهید مدافع ولایت حضرت فاطمه و فرزند ایشان بود.

وی افزود: باید در این شرایط حساس مدافع ولایت بوده و در این روزها مدافع نایب امام زمان حضرت امام خامنه ای باشیم.

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار