بامداد فردا دیدار حساس و دیدنی پورتو و بنفیکا معروف به «کلاسیکو» در ورزشگاه استادیو دو دراگو برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 15 January 2021

مهدی طارمی که به گلزن برتر پورتو در این روزها بدل شده، به سوژه اصلی مطبوعات پرتغال لقب گرفت.

در جدول لیگ پرتغال، اسپورتینگ لیسبون با 35 امتیاز در صدر قرار دارد و پورتو با 31 امتیاز و تفاضل +19 در رده دوم و بنفیکا با 31 امتیاز و تفاضل +15 در رده سوم قرار گرفته است.

پورتو با طارمی می‌تواند با پیروزی مقابل هم‌شهری و رقیب همیشگی خود، جایش را در رتبه دوم تثبیت کند و برای صدرنشینی با اسپورتینگ مبارزه کند.

روزنامه‌های پرتغالی نیز تحت تاثیر این بازی حساس و مهم قرار گرفتند. 2 روزنامه معتبر پرتغالی در جلد اصلی خود از درخشش طارمی نوشتند و دربی کلاسیکو را تقابل ستاره ایرانی و مهاجم بنفیکا به نام «داروین نونز» دانستند.

 

اوجوگو با تیتر «سلاح‌ها» از تقابل 2 مهاجم گلزن پورتو و بنفیکا نوشت و دیدار کلاسیکو را جدال طارمی و داروین لقب داد.

آبولا نیز با تیتر «فریاد گلزن‌ها» از تقابل حساس و دیدنی طارمی و داروین نونز نوشت.

طارمی در لیگ پرتغال در بازی‌های اخیر توانایی‌های خود را به خوبی نشان داده و توانسته به مهره اصلی کونسیسائو بدل شود. او در 13 بازی به میدان رفته که در 6 بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفته است. در این میزان بازی او 6 گل و 2 پاس گل را به نمایش گذاشته که بیشتر آنها به جدال‌های اخیر بازمی‌گردد. طارمی نشان داد که یکی از بهترین مهاجمان لیگ پرتغال است و توانست در سال 2020 به بهترین گلزن این رقابت نیز نام گیرد.

از طرف دیگر «داورین نونز» در 12 بازی به میدان رفته که در هر 12 بازی در ترکیب اصلی قرار داشته است. او در این تعداد بازی توانسته 3 گل و 7 پاس‌گل را به ثبت رساند و یکی از موثرترین مهره‌های «خورخه خسوس» نام گیرد.

روزنامه رکورد نیز از تقابل کونسیائو و خورخه خسوس نوشت و از دیدار حساس کلاسیکو و جدال تیم‌های برتر پرتغال صحبت کرد.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار