معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ایلام گفت: در راستای پویش ایران مهران به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین 5 هزار حامی جدید برای حمایت از این فرزندان اضافه شده‌اند.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 15 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛آیت مولایی‌زاده در تشریح  پویش «ایران مهربان»، اظهار داشت: 15 شهریور ماه امسال پویشی با عنوان «ایران مهربان» با هدف جذب پدران معنوی در راستای طرح اکرام ایتام به این منظور که در بهار ۱۴۰۰ هیچ فرزند یتیم و نیازمندی بدون سرپرست و حامی نباشد، راه‌اندازی شده است.

وی تعهد تعریف شده این طرح در استان را جذب 18 هزار حامی به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین عنوان کرد و افزود: تاکنون 5 هزار حامی جدید برای حمایت از این فرزندان جذب شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ایلام به وجود بیش از 3 هزار و 500 یتیم و فرزند مشمول طرح محسنین در استان اشاره و بیان کرد:  فرزندان محسنین دارای سرپرست هستند، اما پدر خانواده به دلیلی از جمله کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

مولایی‌زاده اضافه کرد: سرانه‌ای که برای حامیان استان در نظر گرفته شده حداقل ۲۰ هزار تومان است و تاکنون سرانه پرداختی به ایتام ایلامی به طور میانگین به کمتر از 500 هزار تومان رسیده که  با  راه‌اندازی پویش ایران مهربان در صدد هستیم که سرانه پرداختی به هر فرزند یتیم و نیازمند را به ۷۰۰ هزار تومان برسانیم.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و  یا سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸4 و همچنین  شماره گیری کد *8877*084#  از درگاه‌های مشارکت خیران نیک‌اندیش در پویش ایران مهربان است./ع

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار