مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: پنج هزار و ۸۱۰ ورزشکار بیمه شده و سازمان‌یافته در هیات‌های ورزشی استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۳۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 14 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛مظفر علی‌شائی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از ورزش‌ها از ابتدای سال تاکنون، ورزشکاران ایلامی موفق به کسب عناوین مختلفی در مسابقات کشوری شدند.

وی افزود: در این مدت ورزشکاران استان موفق به دریافت سه عنوان بین‌المللی، یک عنوان سوم تیمی و ۳۶ عنوان انفرادی در مسابقات کشوری شدند.

علی‌شائی با بیان اینکه بیشتر این مسابقات به صورت مجازی برگزار شده است، گفت: همچنین ۱۰ مدال طلای انفرادی، ۱۲ مدال نقره انفرادی و ۱۴ مدال برنز انفرادی در مسابقات کشوری توسط ورزشکاران ایلامی کسب شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام یادآور شد: ۱۵ کلاس آموزشی در رشته‌های مختلف ورزشی نیز در ایلام برگزار شده است.

علی‌شائی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون، ایلام میزبان سه مسابقه منطقه‌ای و قهرمانی کشور بوده و در ۶ مسابقه قهرمانی کشور نیز شرکت کرده است.

وی افزود: امیررضا احمدی یکی از ۲۴ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر است اما وی ۲ روز پیش و در آستانه آغاز اردوی این تیم، دچار سانحه تصادف شد و از اعزام به اردو باز ماند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام ادامه داد: ۱۷ زن ورزشکار در رشته‌های کاراته، هاکی، کبدی و تیراندازی به تیم ملی دعوت شدند که پنج ورزشکار ثابت هستند.

علی‌شائی به پروژه‌های عمرانی استان اشاره کرد و گفت: امسال ۲ سالن ورزشی در شهرک نبوت ایوان و حیدرآباد میشخاص و یک چمن مصنوعی در شهرک اسلامیه مهران افتتاح شد.

وی یادآور شد: در صورت تامین اعتبار، ۲۷ پروژه عمرانی دیگر تا پایان سال به مرحله افتتاح می‌رسد./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار