رئیس بسیج رسانه استان ایلام به تشریح برگزاری ششمین جشنواره ابوذر با بیش از ۱۵ محور در قالب‌های مختلف از جمله گرامیداشت سردار دل‌ها پرداخت و گفت: ۵ بهمن آخرین مهلت شرکت در این جشنواره است.
کد خبر: ۹۳۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 13 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛محمدعلی‌ نظری اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان یکی از برندهای بسیج رسانه امسال ششمین دوره  خود را با بیش از ۱۵ محور در قالب های مختلف از جمله گرامیداشت سردار دلها برگزار می‌کند  و  بخش ویژه این جشنواره در ایلام به زنده‌یاد مرحوم حاج پژمان مهدوی، رئیس سابق شورای بسیج رسانه استان،  که امسال به دلیل کرونا جان خود را از دست داد، اختصاص خواهد داشت.

رئیس بسیج رسانه استان، محورهای این جشنواره را شامل جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن‌شناسی، خروج آمریکا از منطقه، خون بهای حاج قاسم سلیمانی، موضوعات اجتماعی (طلاق، اعتیاد، فرزند آوری، خودکشی)، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد.

وی گفت: کرونا و کمک مؤمنانه، چهل سالگی دفاع مقدس و نقش مردم ایلام در جنگ، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امید آفرینی و نشاط اجتماعی، روایت از اربعین در سال‌های گذشته، وقف و رسانه، آبخیزداری و توسعه فضای سبز، جنگل کاری و حفاظت از جنگل از دیگر محورهای این جشنواره است.           

رئیس بسیج رسانه استان قالب‌های این جشنواره را شامل خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله و یادداشت، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی، فیلم کوتاه، عکس و  پوستر اعلام و تصریح کرد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی ۲۲ بهمن ۹۸ تا ۲۰ دی ۹۹ در یکی از رسانه‌های دارای مجوز منتشر شده باشد.

علی نظری تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.abozarha.ir بارگذاری و یا به سازمان بسیج رسانه به آدرس ایلام، چهار راه حضرت سیدالشهدا(ع)، جنب بانک دی، طبقه دوم تحویل دهند.

وی مهلت ارسال آثار را  ۵ بهمن اعلام کرد و گفت: همه خبرنگاران آزاد و شاغل در تمام رسانه های استان دارای مجوز در سامانه جامع رسانه‌های کشور می‌توانند در سه قالب و هر قالب یک اثر در این جشنواره شرکت کنند. عنوان بخش ویژه «برای پژمان...» تعیین شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار