رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام؛
رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه پایداری تولید در سایه سلامت تجهیزات و ابزارآلات محقق می شود، گفت: این واحد فنی با استفاده از علم روز، دانش و تخصص، سلامت تجهیزات برای پایداری تولید را تضمین می کند.
کد خبر: ۹۳۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ 13 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ پرچم پور  در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازرسی فنی این واحد صنعتی برای اطمینان از صحت عملکرد تجهیزات در راستای تولید پایدار در سال جهش تولید با استفاده از نیروهای متخصص داخلی اقدامات قابل توجهی انجام داده که خروجی آن در تولیدات این شرکت، نمود عینی پیدا کرده است.

بهزاد پرچم پور با اشاره به اینکه در 9 ماهه اول سال جاری بازرسی صدور دستورالعمل تعمیراتی و صدور گواهینامه برای 43 تجهیز ثابت انجام شده است، تصریح کرد: بازرسی و صدور گواهینامه برای 122 تجهیز بالابری و کمک بالابری به منظور جلوگیری از نصب تجهیزات غیر استاندارد انجام شده است.

وی گفت: بازرسی تست و کالیبراسیون 71 شیر اطمینان و صدور گواهینامه آنها، 398 مورد بازرسی از تجهیزات برقی و ابزار دقیقی شامل ترانس و سرکابلهای قدرت،کیتهای عایقی،ترموولها،سوییچها،تابلوهای کنترلی و UPS ها از دیگر اقدامات بازرسی فنی در طول 9 ماهه گذشته بوده است.

رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام به صدور دستورالعمل جوشکاری جهت یکهزارو 942 اینچ جوش و نظارت بر صحت انجام آن اشاره کرد و گفت: بیش از یکهزارو 286 اینچ رادیوگرافی از جوشهای انجام شده برای اطمینان از سالم بودن آنها زیر نظر بازرسان فنی انجام شده است.

پرچم پور افزود: انجام بیش از سه هزار و 500 نقطه ضخامت سنجی از لوله ها و تجهیزات برای اطمینان از مناسب بودن ضخامت آنها، انجام تستهای غیر مخرب برای شناسایی عیوب همچون 52 متر مربع تست فراصوتی ، تست نشت میدان مغناطیسی و غیره از دیگر اقدامات برای تولید پایدار بوده است.

وی اظهار داشت: تهیه و انعقاد 4 مورد پیمان در زمینه خدمات کلی بازرسی فنی ،انجام تست نشت شار مغناطیسی، پایش خوردگی خطوط لوله و صلاحیت ادامه سرویس (FFS)، صدور دستورالعمل رنگ آمیزی برای 200 متر مربع و نظارت بر صحت انجام آن و همچنین تعویض 17 مورد کوپن خوردگی و 108 مورد بازرسی از سیستمهای حفاظت کاتدی برای اطمینان از صحت عملکرد آنها، از دیگر اقدامات در 9 ماهه گذشته بوده است.

رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام خاطرنشان کرد: در مجموع در تمام حیطه های بازرسی فنی 108 مورد دستورالعمل تعمیراتی صادر گردیده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار