رئیس پلیس فتا استان ایلام:
سرهنگ علی جمالی از شناسایی و دستگیری شخصی که با سوء استفاده از مشخصات هویتی یکی از همکلاسی‌های شاکی برای وی مزاحمت ایجاد می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 13 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان خانم به این پلیس و طرح شکایت مبنی بر مزاحمت برای وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

او افزود: پس از تحقیقات مقدماتی و بررسی مستندات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ علی جمالی گفت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس متهم، پسرجوانی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان ایلام افزود: متهم که با ایجاد یک صفحه‌ای با نام یک دختر که همکلاسی شاکی بود، برای وی ایجاد مزاحمت کرده و با نیت دسترسی به اطلاعات خصوصی در صدد هتک حیثیت وی بود در برابر مستندات به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی هشدار داد: هرگونه مزاحمت در فضای مجازی جرم است و در صورت بروز چنین اتفاقاتی پلیس فتا برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

سرهنگ جمالی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار