دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی هلیلان گفت: بنیاد علوی ۲۵ میلیارد ریال برای تسریع در تکمیل پل جزمان هلیلان بعنوان مهم ترین مسیر ارتباطی بخش جزمان با مرکز شهرستان هزینه کرده است.
کد خبر: ۹۳۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 12 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛احمد همتی اظهار داشت: بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی ۱۴ میلیارد ریال اعتبار نیز برای ساخت هنرستان هشت کلاسه شهر کهره هلیلان با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اختصاص داده است.

وی در خصوص حذف مدارس کانکسی در شهرستان هلیلان افزود: تفاهم‌نامه ای بین بنیاد علوی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام بنابر حذف مدارس کانکسی تا پایان سال ۹۹ امضا شده است.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی هلیلان تاکید کرد: مقرر شده است تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید پرونده مدارس کانکسی در این شهرستان بسته شود.

همتی یادآور شد: بنیاد علوی همچنین پنج میلیارد ریال برای تکمیل گازرسانی به مدارس هلیلان تخصیص داده است.

وی از تدوین برنامه های فرهنگی و اجتماعی بنیاد علوی و ایجاد سرای پیشرفت کودک در هلیلان خبر داد و اضافه کرد: هدف از تاسیس این مرکز آموزش توسعه مبانی اعتقادی و کارآفرینی در سطح کودکان و نوجوانان سراسر شهرستان است.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی هلیلان تاکید کرد: ساخت مسکن ارزان قیمت برای زوج های جوان فاقد مسکن، پرداخت کمک هزینه جهیزیه به ۹۱ زوج جوان و تاسیس مراکز مشاوره ازدواج جوانان از دیگر برنامه های فرهنگی بنیاد علوی در هلیلان است.

همتی در مورد پروژه ساخت مسجد و مدرسه روستای ورمله نیز اظهار داشت: بنیاد علوی این ۲ پروژه را توسط گروه‌های جهادی تکمیل می‌کند. /ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار