معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه تجمع برخی مردم در آرامستان‌ها و تفرجگاه‌های استان نگران کننده است، افزود: ایلام در حال حاضر از نظر ابتلا ، بستری و فوتی کرونا در شرایط مطلوبی قرار داد اما این آمار و ارقام کاهشی نباید موجب غفلت مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی شود.
کد خبر: ۹۳۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 12 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد نوذری اظهار داشت: دقت، اهتمام و جدیت مردم استان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر زدن ماسک، عدم حضور در اجتماعات به ویژه آرامستان‌ها و تفرجگاه ها نباید از بین برود.

وی با بیان اینکه تجمع برخی مردم در آرامستان‌ها و تفرجگاه‌های استان نگران کننده است، افزود: ایلام در حال حاضر از نظر ابتلا ، بستری و فوتی کرونا در شرایط مطلوبی قرار داد اما این آمار و ارقام کاهشی نباید موجب غفلت مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مسیر منتهی به تفرجگاه‌ها و آرامستان‌های استان بعنوان عامل اصلی انتقال کرونا باید توسط شهرداری و اداره راهداری مسدود شود.

نوذری با اشاره به حضور بسیاری از مردم در روزهای آخر هفته در آرامستان‌های شهرهای صالح‌آباد و ایلام افزود: آرامستان‌های این ۲ شهر در روز پنجشنبه و جمعه بسیار شلوغ است که باید در این راستا مسوولان و فرمانداران اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

وی در خصوص برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه در ایلام نیز افزود: این مراسم با حداکثر یک سوم جمعیت و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

معاون استاندار ایلام در خصوص فعالیت تالارهای استان در شرایط فعلی کرونا نیز یادآور شد: مجموعه تالارهای استان به دلیل اینکه در شرایط کرونا خسارت‌های زیادی به آنان وارد شد با تصویب ستاد استانی کرونا می‌توانند با حداکثر یک سوم ظرفیت کل تالار به فعالیت خود ادامه دهند.

نوذری افزود: تمامی تصمیماتی که در نشست کمیته امنیتی و اجتماعی مقابله با کرونا امروز اتخاذ شد در نشست ستاد استانی کرونا شنبه هفته آینده مطرح و پس از موافقت اعضا مصوب خواهد شد.

وی افزود: با توجه به کاهش شیوع کرونا در ایلام و در صورت تصویب اعضای ستاد کرونا استان بخشی از تجهیزات و امکانات که به بخش های کرونایی برخی بیمارستان ها استان منتقل شده بود به بیمارستان اولیه خود باز می گردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار  در ادامه عملکرد کلیه دستگاه های استان را در طرح شهید سلیمانی رضایت بخش ذکر کرد و افزود: این طرح به همکاری و اهتمام مردم و مسوولان استان در کاهش میزان ابتلا ، بستری و فوتی کرونا موفقیت آمیز بود./ع

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار