مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن برای شهرهای بدره، دره شهر، آبدانان و آسمان آباد استان ایلام آغاز شده است.
کد خبر: ۹۳۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 11 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر کاظمی اظهار داشت : از ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن برای شهرهای بدره، دره شهر، آبدانان و آسمان آباد خبر داد.

وی تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط شهرهای مذکور(بدره، دره شهر، آبدانان و آسمان آباد) به علاوه شهرهایی که در اطلاعیه قبلی اعلام شده است(چوار، هلیلان، مهران و دهلران) تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بیان کرد: پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب خواهند شد.

کاظمي در مورد اقساط طرح ملي مسكن یادآور شد: اقساط اين طرح به موارد متعددي نظير ميزان وام و كميت و كيفيت قرارداد فروش اقساطي واحد مسكوني بستگي دارد و هرگونه موضوعي در اين خصوص تا پيش از انعقاد قرارداد گمانه زني است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان ثبت نام مسکن ملی به خوبی بدانند که بعد از پالایش به اطلاع آنها خواهد رسید که آیا واجد شرایط شناخته شده اند و یا اینکه آنها امتیاز خرید مسکن ملی را ندارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار