رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام
رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: با توجه به اینکه آگاهی بخشی واطلاع رسانی یکی از نیازمندی های مهم جامعه تلقی می شود کانون بسیج رسانه در شهرستان دهلران ایجاد می شود.
کد خبر: ۹۳۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 10 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد علی‌نظری در نشست با خبرنگاران شهرستان دهلران ضمن گرامی داشت شهید غلامرضا رهبرکه بسیج رسانه یادبود برای این شهید بزرگ است افزود : سازمان بسیج رسانه استان ایلام به دنبال جریان سازی رسانه ای در شهرستانهای های استان ایلام است.

وی بیان داشت :کار رسانه وقلم آنقدر ارزشمند است که در قرآن کریم ،اشار شده است و این بیانگر با اهمیت بودن جایگاه قلم در پیشگاه خداوند است.

علی‌نظری اظهار داشت : متاسفانه نگاه مسئولان به خبرنگران شهرستانی بسیار ضعیف است و خبرنگاران را تنها در حد تهیه بر و اخبار مثبت که بنام آنها منتشر می شوند نگاه می کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: رسانه ها سنگرسازان بی سنگر هستند که شجاعانه فریاد می زنند برای حل مشکلات ولی هیچ کسی از مشکلات آنها مطلع نیست.

علی نظری بیان داشت : در بحث اطلاع رسانی ویروس کرونا آگاهی بخشی و امید بخشی که رسانه ها داشتند قابل تقدیر است ولی متاسفانه هیچ مسئولی به مشکلات خبرنگاران این قشر موثر توجهی نکرده است. قطعا بسیج رسانه به مطالبه‌گری اخلاق‌مند و منصفانه هویت می‌دهد.

رئیس بسیج رسانه استان ایلام اهداف شکل‌گیری بسیج رسانه اشاره کرد گفت : راهبرد "بسیج رسانه" ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه است.

علی نظری تصریح کرد : ایجاد انسجام به این جهت عنوان شده است که بسیج در حوزه رسانه فراگیر است و به گرایش و تقسیم‌بندی‌های مرسوم سیاسی تعلق ندارد، بلکه هر تفکری که در مسیر انقلاب، اسلام و ولایت باشد تعلق دارد.

وی به فضای مجازی اشاره کرد گفت : بدون شک خبرنگاران با تولید محتوا می توانند با دشمنان تقابل کنند چرا که جمهوری اسلامی یک ابر قدرت در جهان است و نمونه آن هدف قرار دادن پایگاه هوایی عین الاسد است.

وی گفت : همه ما سرباز جمهوری اسلامی هستیم و اگر خبرنگاری نقد می کند قطعا دنبال اصلاح امور است.

علی نظری افزود : شهرستان دهلران شهرستانی مقاوم با مردمانی مهمان نواز هستند که شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند و قطعا با تشکیل کانون بسیج رسانه می توان مشکلات زیادی از شهرستان حل مرتفع شود./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار