قایقرانان گیلانی در پایان دور رفت رقابت های لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام مردان کشور درخشیدند.
کد خبر: ۹۳۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 10 January 2021

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این رقابت ها که در دریاچه آزادی تهران برگزار شد، قایقرانان استان در قالب های تیمهای مختلف عناوین ارزشمندی را کسب کردند.

مرتضی روزلدوست افزود: در جریان این رقابت ها و در رشته کایاک یکنفره مسافت ۱۰۰۰ متر علی آقامیرزایی قایقران برجسته و ملی پوش استان گیلان از تیم دانشگاه آزاد با درخشش خود عنوان قهرانی و مقام نخست این رشته را تصاحب کرد.

وی ادامه داد: همچنین در پایان مسابقات رشته کایاک یکنفره و در مسافت ۵۰۰ متر ابوالفضل درجزی دیگر قایقران گیلانی از تیم نوتریورسام در مکان دوم قرار گرفت تا عنوان نایب قهرمانی این رشته را به خود اختصاص دهد.

وی بیان کرد: در مسابقه امدادی ۲۰۰ متر نیز تیم قایقرانی دانشگاه آزاد که پیمان قویدل و علی آقامیرزایی دو قایقران شایسته و ملی پوش گیلانی را در ترکیب خود داشت، موفق به کسب مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها شد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: در رقابت های لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام مردان کشور، باشگاه‌های سپاهان، دانشگاه آزاد، میداف، مقاومت سمنان، نوتریورسام، آریامن، عقاب نهاجا و یادآوران کارون خرمشهر حضور داشتند که در رشته های کایاک و کانوی ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر و مسابقه امدادی ۲۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند.

ورزلدوست تصریح کرد: گیلان یکی از قطب های برتر رشته قایقرانی در کشور محسوب می شود که علاوه بر حضور مربیان ارزنده این استان در تیم های ملی، قایقرانان گیلانی نیز همواره در رقابت های مختلف کشوری و بین المللی در هر دو بخش بانوان و آقایان مقام های ارزشمندی را کسب می کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار