عضو ستاد اطلاع رسانی سهام عدالت:
عضو ستاد اطلاع رسانی سهام عدالت گفت: ثبت نام افراد برای دریافت کد بورسی در سامانه سجام در سراسر کشور رایگان شده است.
کد خبر: ۹۳۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 09 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی نعمتی اظهار داشت: پس از اعلام رایگان شدن ثبت نام در سجام در همین مدت زمان بیش از ۲۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر برای دریافت کد بورسی از طریق گوشی تلفن همراه هوشمند خود اقدام کرده اند.

وی تاکید کرد: هر فردی می تواند با استفاده از گوشی هوشمند نسبت به اخذ کد بورسی برای سایر اعضای خانواده خود اقدام کند و نیاز نیست به بانک یا دفتر پیشخوان مراجعه کند.

چهار میلیون و 200 هزار نفر سهام عدالت خود را فروخته اند

عضو ستاد اطلاع رسانی سهام عدالت کشور گفت: تاکنون بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سهام عدالت خود را فروخته اند و  سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر پول خود را بطور کامل دریافت کرده اند.

نعمتی اظهار داشت: همچنین پرداخت پول سهام عدالت به برخی از این افراد نیز در دست اقدام است.

وی افزود: این در حالی است که ۲۵۰ هزار نفر نیز از فروش سهام عدالت خود پشیمان شده و لغو سفارش فروش داده اند.

سهام عدالت به فرمان مقام معظم رهبری آزادسازی شد

نعمتی گفت: سهام عدالت پس از ۱۵ سال به فرمان مقام معظم رهبری آزادسازی و هزاران میلیارد تومان سرمایه آزادسازی شد.

وی افزود: این در حالی است که با برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری برای افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند می توان در بحث عمران استانی و جهش تولید و کمک به معیشت افراد بی بضاعت کمک کرد.

وی تاکید کرد: اکنون شرایطی فراهم شده است که با تشکیل شرکت سرمایه گذاری، می توان از این منابع مهم برای استان استفاده کرد.

وی اضافه کرد: همچنین مردم می توانند عملکرد خودشان را با استان های مجاور مقایسه کنند و هیات مدیره می تواند ۳۰ درصد سهام را بفروشد و در امر اقتصاد و تولید استان سرمایه گذاری و مشارکت کند.

نعمتی گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس هیچ کدام از استان های کشور مکانی برای برگزاری انتخابات و رای گیری مجامع بصورت حضوری ندارند به همین دلیل این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: اکنون ۱۰ شرکت انتخابات خود را بصورت الکترونیکی برگزار کرده اند و اگر مردم استان مشارکت کنند که حد نصاب افراد دارای کد بورسی به ۵۰ درصد برسد این انتخابات ۲۴ دیماه جاری در ایلام برگزار می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با پای کار آمدن مردم برای حضور در این انتخابات، مجمع شرکت سرمایه گذاری استان تشکیل و از سرمایه های مردم صیانت شود. /ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار