معاون اقتصادی استانداری ایلام ؛
معاون اقتصادی استانداری ایلام تصریح کرد: در کنار همه مشکلاتی که تحریم‌ها ایجاد کرده، اما یک فرصت هم برای تقویت خودباوری در این فضا ایجاد شده که باید از آن استقبال کنیم، زیرا شاید در شرایط عادی این موفقیت‌ها ممکن نمی‌شد لذا تلاش می‌کنیم تا این توانمندی‌های خود را بیشتر تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۳۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 08 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جهانگیر رستم زاد  اظهار داشت : یکی از برنامه‌های مهم استان ایلام بازدید‌های مستمری است که با حضور مسئولان و مدیران اقتصادی برای شناسایی مشکلات واحد‌های صنعتی صورت می‌گیرد.

او اضافه کرد: باور داریم که حل مشکلات صنعت و تولید با حضور در شهرک‌ها و مناطق صنعتی با رویکرد بررسی مسائل در محل شیوه مناسبی است که به نظر می‌رسد باید تداوم یابد.

او ادامه داد : در بازدید از واحد‌های صنعتی در کنار شناسایی مشکلات در خط مقدم تولید حرف صنعتگران و تولیدکنندگان را هم می‌شنویم و اگر در استان توانستیم تصمیم می‌گیریم و اگر نشد به مرکزمنعکس می‌کنیم و دنبال مصوبات کار گروه‌ها و جلسات هم هستیم.

رستم زاد بیان کرد : هر هفته مشکلات صنایع را پیگیری می‌کنیم و هر گونه پیگیری برای رونق و جهش تولید که نیاز باشد را انجام می‌دهیم تا راهبرد‌های توسعه تولید عملیاتی شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار