اخبارگوناگون تابناک ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۴۳۰ میلیارد ریال در طول ۲.۵ سال گذشته برای ارتقای معیشت و رفاه جامعه عشایری استان هزینه شده است.
کد خبر: ۹۳۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ 08 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛احمد کرمی اظهار داشت: یکی از مهم ترین نیازهای جامعه عشایری استان بازگشایی، ترمیم و بهسازی راه های عشایری است که در طول سال های متمادی در اثر حوادث طبیعی همچون سیل و بحران ها دچار خسارت شده اند.

وی افزود: دولت بر رفع این مشکل همواره اهتمام داشته و در طول ۲.۵ سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر از این راه ها با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال بهسازی شده است.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام یادآور شد: همچنین تامین آب شرب نیز از دغدغه های جدی عشایر استان بویژه در مناطق جنوبی و گرمسیری است که از این نظر نیز با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال سالیانه آب آشامیدنی ۹ هزار و ۷۳۶ خانوار تامین می شود.

کرمی تاکید کرد: اجرای پروژه های تامین آب شرب با سیستم لوله کشی (نزدیک رسانی) نیز از برنامه های دولت برای رفاه حال جامعه عشایری است که از محل اعتبارات بند ه تبصره چهار، ۱۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز به عشایر نیز از جمله خدمات ارائه شده به این قشر تولید کننده از سوی دولت است و در طول ۳۰ ماه گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده که موجب افزایش ۹۰۰ تنی تولید گوشت قرمز در استان ایلام شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار