رحمتی از آمادگی حوزه هنری برای مشارکت فعال‌تر در زمینه کنترل اپیدمی بیماری کرونا در استان ایلام خبر داد
کد خبر: ۹۳۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 08 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛نشست هم اندیشی جهت برگزاری اندیشگاه سلامت با حضور معاونین اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی و رئیس مرکز مشارکت‌های اجتماعی و دبیرخانه ساغ و رئیس شورای پیام گذاران سلامت استان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 رحمتی معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گزارشی از رعایت نکات بهداشتی و برنامه‌های دورکاری کارکنان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره بیماری کرونا ارائه کرد.

همچنین او در بخش دیگری از سخنان خود آمادگی حوزه هنری را برای مشارکت فعال‌تر در زمینه کنترل اپیدمی بیماری کرونا بیان کرد.

رضا جوروند رئیس مرکز مشارکت‌های اجتماعی استان ایلام با تشکر از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت مساعدت و عملکرد درخشان در زمینه اطلاع رسانی در بحران کووید و هدایت کارگروه رسانه‌ای کرونا در بستر فضای مجازی و تقدیر از شیرخانی رئیس شورای پیام گذاران استان بابت همکاری و عملکرد مناسب در دوران اپیدمی کرونا خواستار مساعدت و همکاری روز افزون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تشکیل اندیشگاه سلامت در بستر کارگروه رسانه‌ای شد.

در بخش دیگری از این جلسه شیرخانی رئیس شورای پیام‌گزاران سلامت استان به برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت پیام گزاران در کنترل بیماری کووید ۱۹ در سطح استان به ویژه ادارات تأکید کرد.

امیدی معاون توسعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و متخصص علوم اجتماعی نیز در خصوص تشکیل اتاق فکر جهت تعیین سر فصل‌های برگزاری اندیشگاه مطالبی را بیان نمود و بر لزوم تلاش جهت تغییر نگرش عامه مردم نسبت به بیماری‌های روانی و برخورد با آن‌ها همانند بیماری‌های جسمی تأکید کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار