فرمانده انتظامی شهرستان مهران از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و ۳ سارق حرفه‌ای در شهرستان مهران خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 07 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی  گفت:در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و کسب خبری مبنی بر فعالیت باند ۳ نفره در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و ۳ نفر سارق حرفه‌ای، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود:ماموران انتظامی با اقدامات خاص پلیسی، ۳ سوداگر مرگ را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از آن‌ها مقادیری از انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با بیان اینکه در ادامه این طرح ۲ سارق سابقه دار که در سطح شهرستان اقدام به سرقت موتورسیکلت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند، اضافه کرد: از سارقان یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و در بازجوئی‌های اولیه به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت نیز اعتراف کردند.

سرهنگ شهبازبیگی ادامه داد:یک سارق حرفه‌ای نیز که در خصوص سرقت ساختمان‌های نیمه کاره فعالیت داشت دستگیر و بیش از ۵۰ قلم اموال سرقتی از وی کشف و به ۱۹ فقره سرقت اعتراف کرد.

او ضمن تاکید برهمکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس، بر برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر و سارقان تاکید کرد و از شهروندان خواست :هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن توزیع موادمخدر را در اولین فرصت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار