سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار؛
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: با توجه به اینکه قرار است دور اول انتخابات مجمع شرکت سهام عدالت بزودی در استان برگزار شود باید افرادی که انتخاب می شوند استعلام صلاحیت‌ از طریق دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی تائید و افرادی خوشنام و خلاق باشند.
کد خبر: ۹۳۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 07 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛جهانگیر رستم زاد  اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار است دور اول انتخابات مجمع شرکت سهام عدالت بزودی در استان برگزار شود باید افرادی که انتخاب می شوند استعلام صلاحیت‌ از طریق دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی تائید و افرادی خوشنام و خلاق باشند.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی استان ضعف در نبود شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ اقتصادی است که بتواند در طرح های تولیدی استان سرمایه گذاری انجام دهد.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: اکنون پارک ها و طرح های اقتصادی کلان و متوسط مختلفی برای استان ترسیم و برنامه ریزی شده است و پیگیر جذب سرمایه گذار و شرکت اقتصادی برای اجرای آنها هستیم.

رستم زاد گفت: با توجه به اینکه شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در صورت راه اندازی در استان می تواند ۳۰ درصد سهام خود را در طرح های تولیدی استان سرمایه گذاری کند به همین دلیل باید هرچه سریعتر اقدامات مناسب برای انتخاب افراد شایسته فراهم شود.

وی با اشاره به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد و بنیاد شهید که بیشترین افراد تحت حمایت را بر عهده دارند و بیشترین میزان سهام عدالت متعلق به این افراد است، گفت: با توجه به شرایط شرکت مدیران این دستگاه ها می توانند کاندیدای مورد نظر خود را برای عضویت در مجمع معرفی کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس شرایط و ضوابط افراد باید دارای کد سجام باشند و کارمند اداری شاغل نباشند.

رستم زاد گفت: اکنون بیشترین مشکلات از نظر استخدام، معیشت و اقتصاد مربوط به همین نهادهای حمایتی است که با راه اندازی شرکت سرمایه گذاری در صورت عضویت کانداهای مورد تایید این نهادها می توانند در طرح های تولیدی و اقتصادی استان سرمایه گذاری و علاوه بر ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش از نظر اقتصادی نیز تقویت شوند.

وی از مدیران دستگاه های حمایتی و فرمانداران استان خواست تا با اطلاع رسانی برای ثبت نام افراد در سامانه و اخذ کد سجام مقدمات حضور در انتخابات شرکت سرمایه گذاری را فراهم کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار