امام جمعه ایلام؛
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به فعالیت ها و پیگیری های استاندار ایلام در استان اشاره کرد و گفت: قاسم سلیمانی دشتکی از مدیران و مسوولانی است که دلسوزانه و مجدانه برای توسعه استان در سطح کلان تلاش می کند.
کد خبر: ۹۳۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 06 January 2021

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار اظهار داشت: در ماه های گذشته قرار بود ایشان به علت بازنشستگی استان را ترک و پست استانداری ایلام را به فرد دیگری واگذار کند که بنده برای عدم وقوع این مورد پیگیری های متعددی را انجام دادم.

وی توضیح داد: باتوجه به اینکه استاندار ایلام فردی با نفوذ در سطح ملی است و نیز به علت اینکه کمتر از یکسال از عمر دولت فعلی باقی مانده بود، آمدن یک استاندار دیگر به استان ایلام امری اشتباه بود و استان عملا یکسال در پیگیری طرح ها و اعتبارات به عقب می افتاد.

وی یادآور شد: بنابرین با رایزنی و پیگیری از وزارت کشور و دفتر مقام معظم رهبری خواستار ابقای استاندار فعلی ایلام تا پایان کار دولت تدبیر و امید شدم که با این درخواست از سوی رهبری موافقت شد.

مدیران پاسخگوی افکار عمومی باشند

امام جمعه ایلام گفت: مدیرانی که مورد انتقاد جامعه و رسانه ها هستند باید با شرکت در مناظره ها و کرسی های آزاداندیشی، پاسخگوی افکار عمومی باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: رسانه های جمعی علاوه بر انتقاد از مدیران و مطالبه گری از آنها، نقاط قوت و عملکرد مثبت مدیران را نیز بیان کنند.

وی از رسانه ها خواست: در صورت انتقاد از یک مدیر، عملکرد حقوقی و وظایف کاری آن مدیر را نقد کنند و از نقد فردی و شخصیت حقیقی آن مدیر بپرهیزند چرا که این اقدام از لحاظ اخلاقی و رسالت خبری اشتباه و امری ناخوشایند است.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: جامعه نیازمند تزریق امید و باورآفرینی است و معرفی عملکرد و اقدمات مثبت مدیران در ایجاد این امیدآفرینی تاثیر بسزایی دارد و مدیران هم باید تمامی همت و تلاش خود برای داشتن عملکردی مطلوب و قابل دفاع را بکار ببندند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار