جانشین انتظامی شهرستان سیروان در دیدار با هیات صلح و سازش شهرستان سیروان ، به ضرورت و اهمیت ورود مصلحان و ریش سفیدان در حل چالش‌های و معضلات اجتماعی شهرستان اشاره کرد و گفت: نگرش اجتماعی توأم با علم مبتنی بر واقعیت در پیشگیری معضلات جامعه کارساز است چرا که علل‌ها و راهکار‌های عملی آن به وضوح نمایان می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ 06 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محمد پوزش  به ضرورت و اهمیت ورود مصلحان و ریش سفیدان در حل چالش‌های و معضلات اجتماعی شهرستان اشاره کرد و گفت: نگرش اجتماعی توأم با علم مبتنی بر واقعیت در پیشگیری معضلات جامعه کارساز است چرا که علل‌ها و راهکار‌های عملی آن به وضوح نمایان می‌شود.

او در ادامه به ضرورت ادامه همکاری هیات صلح و سازش با نیروی انتظامی پرداخت و افزود: دین مبین اسلام همواره به اخوت بین مسلمین به عنوان امت واحده اهمیت ویژه‌ای داده است و ورود ریش سفیدان و متنفذین محلی بهتر از هر مرجعی می‌توانند این مهم را محقق سازد.

او ادامه داد: عدم داشتن صبر، مهارت کلامی در حل مسئله در بیشتر موارد باعث بروز جرائم و گاهاً منجر به درگیری فیزیکی و قتل و جنایت می‌شود و جا دارد توسط شما متنفذین فرهنگ سازی شود.

 پوزش هیات صلح و سازش را ، ساز و کار اساسی برای بسیاری از معضلات اجتماعی دانست و بیان کرد: ما همواره با آغوش باز از اقدامات ریش سفیدان در حفظ امنیت پایدار استقبال می‌کنیم و این افراد سفیران احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار