محسن رضایی ؛
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما باید ایلام را متحول کنیم و آینده نباید تکرار گذشته باشد تکرار گذشته رو باید یک خط بر روی آن کشید و انداخت دور ما در مجمع تلاش های خود رو برای تحول این استان خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ 05 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محسن رضایی در نشست اقتصاد مقاومتی استان گفت :مشکلات استان را پیگیری و در فرصت مناسب پای صحبت‌ها و مشکلات مسئولین استان خواهیم نشست.

وی افزود :وظیفه مجمع تشخیص مصلحت نظام مشورت دهی به مقام معظم رهبری و رفع اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان است.

دکتر رضایی بیان داشت :اگر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی عملیاتی می شد شاید الان شاهد شنیده شدن گلایه های شما در خصوص مسایل استان نبودیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود :زمانی ارکان نظام به پاسخگویی کشانیده می شوند که مطالبات مردم به صورت شجاعانه بیان شوند.

وی گفت :من خودم را متعلق به این منطقه می دانم ،منطقه زاگرس با وجود ظرفیت های فراوان با مشکلات فراوانی زنگ می برند ما بعنوان انقلابی که داعیه ایدئولوژی داریم نباید چنین مشکلاتی در آن نمود داشته باشند.

وی ادامه داد :استان ایلام مظهر اقتصاد مقاومتی است چون ظرفیت های برون گرایی و درون گرایی را توام با هم داراست ،اگر قرار باشد یک استان را الگوی اقتصاد مقاومتی معرفی شود ،این شاخصه در ایلام تجلی یافته است.

دبیر مجمع تصریح کرد :استان ایلام بدلیل ظرفیت های نفت ،گاز ،تجارت و صنایع پایین دستی پتروشیمی و دام پروری می تواند الگوی پیشرفت کشور معرفی شود.

وی وعده داد : که با پیگیری مشکلات سامانه گرمسیری بتواند اعتبارات مورد نیاز را تامین نماید.

وی تاکید کرد:ما باید حتما ایلام را محور توسعه قرار دهیم و باید شکوفایی بزرگی را برای ایلام به ارمغان آوریم. ما باید ایلام را متحول کنیم و آینده نباید تکرار گذشته باشد تکرار گذشته رو باید یک خط بر روی آن کشید و انداخت دور ما در مجمع تلاش های خود رو برای تحول این استان خواهیم کرد.

دبیر مجمع تشخیص نظام در خصوص منطقه آزاد مهران بیان داشت :با معرفی ادله ها و مستندات واستفاده از توان خودم برای تصویب منطقه آزاد مهران تلاش خواهم کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار