مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از تجهیز 7 شهرستان استان به وسایل بحران خبر داد و گفت: شهرستان های دره شهر ، دهلران،مهران، سرابله ، ایوان آبدانان و ملکشاهی به وسایل و امکانات بحران تجهیز شدند تا در مواقع بحران و ضروری استفاده کنند.
کد خبر: ۹۲۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 05 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛عباس شمس اللهی با بیان اینکه برای هر کدام از ناحیه گاز در شهرستان های استان 22 قلم تجهیزات بحران خریداری شده است، افزود: در مجموع برای این تعداد شهرستان 5 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی هدف از خرید این تجهیزات را آمادگی قبل از بحران، شناسایی و آمادگی هرچه بهتر و بیشتر مقابله و کنترل و حفظ جریان پایدار گاز عنوان کرد و اظهار داشت: با این اقدام امکان واکنش در شرایط اضطراری به صورت مستقل برای هر یک از ادارات گاز نواحی در شرایط بحرانی و قطع هر گونه ارتباط با مرکز استان و سایر نواحی وجود داشته باشد فراهم می گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خاطرنشان کرد: در راستای کنترل و مدیریت حادثه و شرایط پیش آمده در اسرع وقت به منظور کاهش آسیب ها، تلفات و صدمات و همچنین پایداری خدمات گاز رسانی، اینگونه تجهیزات خریداری شده است.

شمس اللهی افزود: این تجهیزات شامل آچار شیرهای پلی اتیلن و فلزی ،ابزار آلات مورد نیاز ، اسکوئیزر دستی و هیدرولیک، موتور برق ،دستگاه جوشکاری الکتروفیوژن و غیره بوده است.

وی ادامه داد: این شرکت برنامه های مدونی برای خرید تجهیزات بحران در سایر شهرستان های استان در دست اقدام دارد که به مرور زمان اجرایی خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار