پدر شهیدان محمدرضا و محمدولی خدایاری از شهدای گرانقدر دفاع مقدس استان ایلام امروز یکشنبه دار فانی را دواع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۲۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 04 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام، شهید محمدرضا خدایاری سال ۶۳ در منطقه عملیاتی میمک و  محمدولی خدایاری نیز سال ۶۴ در منطقه عملیاتی سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

در پی درگذشت حاج داربلوط خدایاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام اسدالله تولیده به شرح است:

خبر درگذشت مرحوم مغفور حاج داربلوط خدایاری، پدر گرانقدر شهیدان والامقام محمدرضا و محمدولی خدایاری موجب تأثر، تأسف بسیار و تألم خاطر شد. 

این پدر بزرگوار اسوه اخلاق و نماد ایمان و مقاومت بود که ثمره عمر با برکتش را در پرورش فرزندانی دلاور و شجاع سپری کرد و پس از مدت ها صبر و بردباری در فراق فرزندان شهیدش، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. 

مجاهدت این پدر گرانقدر در تربیت فرزندانی مومن و فداکار، تحت آموزه های قرآن کریم و مکتب سرخ امام حسین(ع)، برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد ماند و الهام بخش مردمان این دیار در پرورش نسل های حماسه ساز و پیشرو در دفاع از اسلام، ارزش‌های دینی و انقلابی خواهد بود. 

اینجانب با نهایت تاسف درگذشت مرحوم مغفور حاج داربلوط خدایاری را به شما خانواده محترم و همه سوگواران این ضایعه تسلیت و تعزیت عرض کرده و از پروردگار متعال برای روح مطهر آن مرحوم مغفور، رضوان الهی و آرامش ابدی در جوار فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می کنم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار