فرماندار هلیلان:
شهبازی فرماندار هلیلان گفت: نقش امدادگران در حوادث و همچنین توجه به امور بشردوستانه و فرهنگی مهم و موثر است.
کد خبر: ۹۲۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 03 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با حضور در فرمانداری هلیلان ضمن دیدار با شهبازی فرماندار شهرستان هلیلان، گزارشی از فعالیت حوزه کاری هلال احمر در این شهرستان ارائه کرد.

شهبازی فرماندار هلیلان در این دیدار گفت: امداد رسانی و کمک به حادثه دیدگان از جمله اهداف متعالی و خداپسندانه‌ای است که حد و مرزی نداشته و جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی، بدون هیچ چشم داشتی و به صورت داوطلبانه به بهترین صورت ممکن نسبت به انجام آن اهتمام می‌ورزد.

او نقش امدادگران را در حوادث و همچنین توجه به امور بشردوستانه و فرهنگی مهم دانست و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر باید با مدیریت و روحیه جهادی در ابعاد مختلف، حوادث و آسیب‏‌ها را شناسایی کرده و راه‏‌های پیشگیری از آن‌ها را با ارائه آموزش‌های لازم بین آحاد مردم نهادینه سازد که در این میان نقش جوانان و فعالین جمعیت هلال احمر که بدون هیچ چشم داشت و خستگی مشغول انجام خدمت رسانی هستند، یک کار ماندگار است.

فرماندار هلیلان در ادامه، استقرار و فعالیت جمعیت هلال احمر در راه‌های موصلاتی این شهرستان را مهم و موجب دلگرمی و اطمینان خاطر مردم شریف شهرستان دانست و از زحمات خانه هلال شهرستان به منظور خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

علی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز در این دیدار گفت: می‌کوشیم با تعامل و همکاری بیشتر، مشکلات و کاستی موجود را به منظور امدادرسانی مطلوب و ارائه خدمت‌رسانی بهتر مرتفع کنیم.

او بیان کرد: حضور فعال جوانان در خانه هلال، خود، عاملی است برای اینکه همه شهروندان به فعالیت‌های بشردوستانه ترغیب شوند./ح

 

باشگاه خبر نگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار