نماینده ولی فقیه در استان ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: تأثیر شهادت سردار دل‌ها بر بیداری محور مقاومت در جامعه داخلی، منطقه و در اروپا و آمریکا بیانگر این است که این مرد بزرگ ایمانی واقعی و اعمالی صالح داشته است.
کد خبر: ۹۲۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 03 January 2021

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار  اظهار کرد: ما در نماز از خدا می‌خواهیم که ما را به صراط مستقیم هدایت کند و اگر بخواهیم لطف خداوند شامل حالمان شود باید از باب جهاد و جهاد با دشمن بیرونی، نفس اماره و جنگ فرهنگی با دشمن کافر اقدام کنیم که سردار سلیمانی در هر ۳ عرصه اقدامی شایسته و جهادی داشت.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) که وقتی خداوند بنده‌ای را دوست داشته باشد به جبرئیل می‌فرماید من این بنده‌ام را دوست دارم و تو نیز دوستدار اوباش و به‌دنبال آن اهل آسمان‌ها و زمین دوست دار این محبوب خداوند می‌شوند، افزود: نتیجه عمل صالح ایمان واقعی قرار گرفتن در بین بندگان خالص خداوند است.

وی تصریح کرد: حاج قاسم از دوران جوانی وارد عرصه جهاد و مقاومت شد و این فرمانده دلاور و خط شکن یادگارهایی را در استان ایلام ما نیز به جا گذاشتند و این یادگارهای ایشان، خط شکنی در عملیات‌های والفجر ۳ و کربلای یک و همچنین شهادت برادرش در جبهه منطقه میمک است.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: ایشان زمانی که به عنوان فرمانده سپاه شرق کشور انتخاب شد در آنجا با اقتدار بعضی از افراد که به خاطر فقر و نداری رو به خرید و فروش مواد مخدر آورده بودند را دستگیر و با انتقال مکان زندگی آنها به منطقه دیگر و ساخت خانه و اهدای زمین کشاورزی آنها را به آغوش جامعه برگرداند و حال آنها جزء تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در کشور هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار