به بهانه یکسال دلتنگی ؛
یکسال پیش در چنین روزی بود که یکی از نامی ترین ،مدبرترین،نترس ترین و کارآمدترین سرداران تاریخ این سرزمین به دست شقی ترین آدم تاریخ ،در عملیاتی ،ناجوانمرادانه و برخلاف پروتکل های دیپلماتیک به شهادت رسید
کد خبر: ۹۲۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 02 January 2021

تابناک ایلام علی اصغر اسدی ::یکسال پیش در چنین روزی بود که یکی از نامی ترین ،مدبرترین،نترس ترین و کارآمد ترین سرداران تاریخ این سرزمین به دست شقی ترین آدم تاریخ ،در عملیاتی ،ناجوانمرادانه و برخلاف پروتکل های دیپلماتیک به شهادت رسید .اما دشمن این بار نه در میدان نبرد و رو در رو ،بلکه به طرزی کاملا حقیرانه از پشت شمشیر زد ،چرا ؟! چون به خوبی می دانست ،سردار ما مرد میدان است !

آری !بامداد سیزدهم دیماه سال 98 بعنوان تلخ ترین ودر عین حال ناباروانه ترین خبر را نه تنها در خاطرات مردم ایران ،بلکه جهان اسلام وتمامی آزادی خواهان کره خاکی ثبت وضبط کرد. وقتی آن لحظات سخت ونفسگیر را به یاد می آورم،روزگار جلوی چشمانم تیره وتار می شود ،درست حس کسی رابه خود می گیرم که پدرش را کشته باشند !حس انتقام سرتا سر وجودم را فرا می گیرد ،آخر مگر می شود اینگونه غرور وعزت ملی ما ایرانیان را جلوی پایمان ذبح کنند !اینجاست این حس لحظه ای رهایم نمی کند و لهیب انتقام در وجودم هر روز شعله ور تر می شود !

حاج قاسم ،رشادت ها ،شهامت ها ،دلاوریها ،ایثارگیری ها و رشادت هایش ،مرام و مردانگی اش همه وهمه ساختار غرور ملی ما ایرانی ها را ساخت ،مگر می توانستیم باور کنیم که این خبر حقیقت داشته باشد که " حاج قاسم در عملیات تروریستی آمریکاییها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید " مگر می شود اینگونه کسی جسارت بیابد که بر غرور ما ایرانیان بتازد ؟!راستش دراولین نگاه ،حس یک دروغ سیزده به من دست داد ، اما مگر می شد ؟! سیزده دیماه کجا وسیزده فروردین کجا؟!

آری ! حاج قاسم ما به شهادت رسید ،ایرانی را عزادار خود کرد !یکسال چه زود گذشت ،در میان تمامی ناباوری هایمان ،بالاخره باور کردیم که بی قاسم شدیم !بی سردار شدیم،ستون مستحکم مقاومت و غرور ملی امان فرور ریخت و اینک ما مانده ایم  لحظه شماری ها برای ستاندن انتقامش !می دانیم  کسی نمی تواند جای خالی اش را برای ما پر کند،می دانیم هیچ خونی هم سنگ خون بهای حاج قاسم ما نیست !اما چه کنیم که تنها این حس است که می تواند قدری مرحم دل ریش ما باشد ! 

راستی راز این همه محبوبیت کجاست ؟!تاریخ ایران چهره های برجسته وکاریزمای زیادی را به خود دیده است ،اما به یقین می گویم همه بزرگ بوده اند وعزیز ، اما هیچ کدامشان تا این اندازه نتوانستند بر دل یکایک ایرانیان امیری کنند ،سرداری که نه با دیده شدن در مقابل دوربین ها و بزک کردن از سوی سیاسیون ورسانه ها ،خود صدر نشین دلهای میلیون ها ایرانی عاشق شد و اینگونه شد " سردار دلها "

تا این مسلک ،مرام ،مردانگی ،ایثارگری ،دوری از سیاست بازی و پرهیز از جدال های سیاسی سلیمانی درسی باشد برای سیاستمداران و سرداران ،امیران وژنرال های ما ،که اگر می خواهند بر دل این مردم حکمرانی کنند ،راهش را سردار به روشنی پیش رویشان ترسیم کرده است !چه زیبا درسی می شود مکتب سلیمانی !وچه دلنشین خواهد شد ایرانی که آیندگانش درس مردانگی ،مدیریت وسیاست را از این مکتب بیاموزند!

یادش گرامی وراهش پررهرو .....

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار