معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام با ذکر اینکه میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور ۶۵ درصد کاهش یافته گفت: مرگ و میر کرونا در این استان اکنون ۹۰ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۲۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 02 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در ستاد استانی کرونا ایلام اظهار داشت: علاوه بر این رقم بستری های کرونا در کشور ۷۰ درصد کاهش که در این استان این مقدار ۸۰ درصد است.

وی ادامه داد: این آمارها بیانگر موفقیت و عملکرد مطلوب اقدام های پیشگیرانه کرونا و همچنین همکاری مناسب مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی بوده که یکی از مهم‌ترین علت‌های آن اجرای طرح محله به محله شهید سلیمانی است.

معاون استاندار ایلام با هشدار به این مسئله که کاهش آمار کرونا به معنی پایان آن نیست، افزود: متاسفانه در این استان مردم به این مساله نگاهی ساده دارند در حالیکه همین نگاه ممکن است موجب بروز پیک چهارم‌کرونا شود.

نوذری از رسانه‌های مختلف گروهی استان خواست تا در این زمینه اطلاع رسانی لازم داشته و مردم را به رعایت پروتکل ها دعوت کنند.

وی اضافه کرد: مردم باید ۲ مسئله ماسک زدن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را به هیچ عنوان ترک نکنند چراکه کرونای جهش یافته انگلیسی به کشورهای مختلف از جمله ترکیه نیز رسیده و این مسئله ضرورت کنترل مرز مهران را دوچندان می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: در این زمینه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری مهران به صورت ویژه مرز مهران را کنترل کنند تا از ورود این ویروس به کشور جلوگیری شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار