نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت : شهید سلیمانی دارای مکتب شده است، مکتب زنده و زاینده است، مکتب او با خون خودش آبیاری خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 02 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛حجت الاسلام کریمی تبار در برنامه کلام آدینه اظهار کرد: خون شهید حاج قاسم سلیمانی برای دشمن به مراتب ترسناک تر از وجود حاج قاسم سلیمانی است و کسانی که در مکتب ایشان تربیت خواهد شد ادامه دهنده راه این اسطوره ایرانی اسلامی خواهند بود.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار با بیان اینکه لازم است تا مکتب شهید سلیمانی برای جوانان تبیین شود، افزود: بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سال ۹۸، برای همه ما لحظه ای است که اشک ها را جاری کرد، چرا که مجاهد فی سبیل الله شهید حاج قاسم سلیمانی ناجوانمردانه توسط شقی ترین انسان ها، در لباس رئیس جمهور آمریکا به شهادت رسید.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی همواره در آرزوی شهادت بود، وی در آغاز جوانی مسیر مجاهدت فی سبیل الله را برگزید و تبدیل به اسطوره ای ماندگار در تاریخ ایران شد.

وی با اشاره به اعتراف رئیس جمهور آمریکا مبنی بر متضرر شدن ۷ تریلیون دلار هزینه این کشور در غرب آسیا، یادآور شد: این ثمره مجاهدت در راه خدا و از آثار شهید سلیمانی است که دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا نکرد، سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی، تهدید ۷ تریلیون دلاری را به فرصتی برای جبهه مقاومت و کشور ایران تبدیل کرد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی عرصه را بر استکبار جهانی تنگ کرده بود، گفت: آمریکایی ها هیچگاه نتوانستند در طول سال های طولانی حضور شهید سلیمانی در جبهه مقاومت کشورهای مختلف، با استناد به قوانین بین المللی کوچکترین نقطه ضعفی از حضور ایشان پیدا کرده و به عنوان دستاویزی از آن برای محکوم کردن جمهوری اسلامی استفاده کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر لزوم تبعیت مسئولین از مکتب حاج قاسم سلیمانی در رویارویی با دشمنان کشور و نظام، تصریح کرد: ایستادگی و به کارگیری مکتب حاج قاسم سلیمانی در برخورد با دشمنان، منجر به شکست و التماس آنان می شود و در صورتی که اصرار بر پیاده سازی سیاست مذاکره با دشمنان چیزی جز نیرنگ برای کشور چیز دیگری در پی ندارد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی برای عزت اسلام، مسلمین و مستضعفان جهان وارد عرصه پیکار با دشمنان شد، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی جانش را با خدا معامله کرد، و خداوند هم ایشان را در مسیر درست قرار داد.

امام جمعه ایلام افزود: از جمله شاخصه های مکتب حاج قاسم سلیمانی ولایتمداری و ولایت افزایی بود، ایشان نه تنها ذوب در ولایت بود، بلکه مانع ریزش، عقب نشینی و ترک صحنه رزم در بین نیروهای جبهه مقاومت بود.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: نقش شهید سلیمانی در ولایت افزایی و یار افزایی در داخل و خارج از کشور، منجر به بن بست شکنی، بصیرت افزایی و نگهداشتن دیگران در عرصه شد که این خود از هنرهای ماندگار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به شاخصه های مکتب حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: ابتدای فعالیت حاج قاسم سلیمانی در کشور عراق، نیروهای حزب بعث و آمریکا در خاک این کشور حضور داشتند، به دستور مقام معظم رهبری خطاب به سپاه قدس و حاج قاسم سلیمانی، بیان شده بود، آمریکایی ها نباید در عراق جاگیر شوند و مردم عراق نیز باید این توانایی را داشته باشند که نوع حکومت کشورشان را تعیین کنند که با ورود افتخارآفرین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عرصه مبارزه این دو مهم تحقق پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی شخصیتی نیست که به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی دارای مکتب شده است، مکتب زنده و زاینده است، مکتب او با خون خودش آبیاری خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار