سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: در راستای کنترل بازار و جلوگیری از گران فروشی نظارت بر بازار تشدید می شود.
کد خبر: ۹۲۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸ 01 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جهانگیر رستم زاد  اظهار داشت: پایش مستمر بازار در دستور کار این معاونت و مجموعه اقتصادی استان اعم از بازرسی، تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف قرار دارد.

وی افزود: سرکشی مستمر از بازار با حضور نمایندگان و کارشناسان مرتبط به منظور جلوگیری از افزایش قیمت در راستای کنترل قیمت ها و جلوگیری از گران فروشی از وظایف ستاد تنظیم بازار است که بصورت مستمر در مرکز استان و شهرستان ها انجام می شود.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: در این راستا علاوه بر نظارت بر بازار و تثبیت قیمت ها به صورت دوره ای از میوه فروشی ها، فروشگاه های بزرگ و سایر بخش های بازار سرکشی می شود.

رستم زاد اضافه کرد: همچنین وضعیت ذخایر و تامین اقلام اساسی در مصرف مردم نیز بررسی و در صورت کمبود بلافاصله با مرکز برای تامین آن مکاتبه صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه اقتصادی استان تامین کالاهای مورد نیاز و پر مصرف مردم با قیمت مناسب است.

وی اضافه کرد: قیمت اقلام و کالاهای اساسی تابع تعیین قیمت کشور و بر اساس تعیین قیمت از سوی بخش حمایت از مصرف کننده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار