استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: مشکل مسکن محرومان استان ایلام ظرف سه سال آینده رفع می شود.
کد خبر: ۹۲۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 31 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار جواد حق شناس، معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن کشور ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و اقدامات بسیار خوب بنیاد مسکن در استان، اظهار کرد: با ساخت پنج تا ۶ هزار واحد مسکن محرومان استان، انقلابی در این حوزه ایجاد شده است که در این میان نقش بنیاد مسکن با مشارکت در ساخت قریب سه هزار واحد مسکونی بی بدیل است.

وی عنوان کرد: بنیاد مسکن در کشور بدون حاشیه به کار خدمت رسانی شایسته به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه مشغول است که خوشبختانه دستاوردهای این بنیاد ارزشمند در استان نیز قابل توجه و تقدیر است.

استاندار ایلام تصریح کرد: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه که به همراه رئیس بنیاد مسکن و کمیته امداد حضرت امام (ره) صورت پذیرفت تفاهم نامه ساخت ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی ایجاد شد و همچنین در تفاهم نامه‌های دیگری با بنیاد شهید یک هزار و ۱۰۰ واحد و بنیاد مستضعفان یک هزار واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت که تا پایان کار دولت به تمام خواهند رسید.

وی در ادامه ساخت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی استان توسط بنیاد مسکن در سال‌های ۹۷ و ۹۸ کم نظیر عنوان کرد و گفت: در سال ۹۹ نیز توسط این بنیاد کار ساخت پنج هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی نیز شروع شده است که از این میزان ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی متعلق به محرومین و اقشار آسیب پذیر جامعه است.

وی افزود: با این هم افزایی خوب در ساخت و ساز مسکن استان ظرف سه تا چهار سال آینده تقریباً تمام مشکل مسکن محرومان استان رفع خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار