ایسنا/ایلام رئیس پلیس راه استان از فعال سازی سامانه ثبت سرعت متوسط وسایل نقلیه در جاده های استان با دوربین های کنترل سرعت ثابت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 31 December 2020
 

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ «رضا همتی زاده» ،اظهار کرد: هدف از فعال سازی این سامانه مهار سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه در محورهای برون شهری استان با توجه به نقش تاثیر گذار سرعت غیرمجاز در تصادفات برون شهری استان ایلام بوده است.

وی خاطرنشان کرد:حتی اگر یک راننده ،محل نصب دوربین ثبت سرعت را بداند و قبل از رسیدن به آنها سعی کند سرعت خود را کاهش دهد باز نمی تواند فاصله ای را که سریع تر از حد مجاز بین مسیر دو دوربین ثبت سرعت در جاده طی کرده،جبران کند که در این صورت دوربین های کنترل سرعت ثابت نسبت به ثبت تخلف سرعت غیرمجاز وسیله نقلیه و اعمال قانون آنها اقدام می کنند.

فرمانده پلیس راه استان ایلام تصریح کرد:متاسفانه حدود ۶۰ درصد از تصادفات استان ایلام ناشی از سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه بوده است که از همشهریان محترم تقاضا میگردد به منظور پیشگیری از تصادفات دلخراش رانندگی با رعایت سرعت مطمئنه و توجه به تابلوهای نصب شده در مسیرهای برون شهری رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: امیدواریم با راه اندازی این سامانه هوشمند، شاهد مدیریت هر چه بیشتر رانندگان بر نحوه سرعت در مسیرهای ارتباطی باشیم و تصادف رانندگی به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یابد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار