مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: امسال ۲۷۹ تیم عملیاتی این جمعیت در قالب ۹۶۳ نیروی عملیاتی به حوادث مختلف استان اعزام شده اند.
کد خبر: ۹۲۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 30 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر علی اکبری اظهار داشت : این جمعیت سال جاری در مجموع به ۲۱۷ حادثه در مناطق مختلف این استان امدادرسانی کرده است.

وی با ذکر اینکه عمده این حوادث به تعداد ۹۷ مورد جاده ای بوده افزود: مابقی این حوادث شامل ۶۶ مورد کوهستان، ۱۳ مورد آتش سوری جنگل ها و مراتع، ۱۳ مورد خدمات حضوری، هفت مورد صنعتی و کارگاهی، ۶ مورد غرق شدگی، سه مورد خدمات مناسبتی، هفت مورد سیل و آبگرفتگی، چهار مورد حادثه شهری و یک مورد نیز زلزله بوده است.

مدیرعامل هلال احمر ایلام تاکید کرد: ۳۵۷ نفر در مجموع در این حوادث مصدوم شدند که بیشترین آن به تعداد ۲۲۱ نفر مربوط به حوادث جاده ای و ۴۶ نفر نیز مربوط به حوادث کوهستان است.

علی اکبری با بیان اینکه در این حوادث ۱۲۰ نفر از طریق آمبولانس و بالگرد این جمعیت به مراکز درمانی منتقل شده اند، یادآور شد: بالگرد این جمعیت برای نجات جان مصدومان ۲۴ سورتی پرواز داشته که ۱۹ نفر را به مراکز درمانی اعزام کرده است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام، امسال ۲۷۹ تیم عملیاتی این جمعیت در قالب ۹۶۳ نیروی عملیاتی به حوادث مختلف استان اعزام شده اند.

وی تجهیزات بکار گرفته شده در عملیات های امداد و نجات را شامل ۱۵ دستگاه ست سبک نجات، ۱۱ دستگاه ست هیدرولیک، ۱۸ دستگاه ست کوهستان و پنج دستگاه موتور پمپ و لجن کش عنوان و اضافه کرد: ناوگان امدادی بکار گرفته نیز شامل ۱۴۰ دستگاه آمبولانسی، ۶۲ دستگاه خودروی تیپ ۱ و ۲ و ۹۵ دستگاه خودروی کمک دار سبک بوده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار