فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۵۸ راس احشام قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در مهران خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 29 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر  اظهار کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی جنداله یک دستگاه کامیون حامل احشام را جهت بررسی های بیشتر متوقف و در ادامه ۵۸ راس گوسفند قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی از آن کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی همچنین گفت: خادمان مردم در انتظامی استان موفق به توقیف ۱۷ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، کشف هفت کیلو و ۹۶۵ گرم مواد مخدر و ۲۶۶ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق شدند.

القاصی‌مهر در ادامه با اشاره به اینکه پلیس استان ایلام در برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای خود در حوزه قاچاق از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد، گفت: شهروندان هرگونه فعالیت افراد در زمینه قاچاق را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

کشف ۳۰ قبضه سلاح گرم و یک هزار و ۲۷۲ فشنگ جنگی

فرمانده انتظامی ایلام همچنین از دستگیری اراذل و اوباش در نقاط جرم خیز استان در قالب طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: حافظان امنیت مردم در انتظامی استان در طول یک هفته گذشته موفق به کشف ۳۰ قبضه سلاح گرم، یک هزار و ۲۷۲ فشنگ جنگی و دستگیری ۴۸ نفر از اراذل و اوباش در نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان شدند.

القاصی مهر با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مطالبه به حق شهروندان است، اظهار کرد: پلیس با هر گونه ناهنجاری در جامعه که امنیت و آرامش شهروندان را تهدید کند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

وی ادامه داد: با تلاش مجاهدانه و اقدامات اطلاعاتی موثر و به موقع کارکنان انتظامی استان در این مدت نیز ۹۲ سارق در سطح استان دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: این سارقان در تحقیقات پلیسی با روبه رو شدن با ادله جرم و مستندات پلیسی به ۱۱۱ فقره انواع سرقت معترف شدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار