عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اغتشاشگران و فتنه گران ماهیت ضد دینی خود را در جریان فتنه ۸۸ نشان دادند.
کد خبر: ۹۲۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ 29 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین مظفر صبح امروز سه شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سالن جلسات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام اظهار کرد: شاید برخی فکر کنند که چهره ظاهری فتنه ۸۸ مناظرات انتخابات بوده است، اما این رمز فتنه ۸۸ برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و باطل کردن انتخابات بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس شعار دادند که انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است.

مظفر با اشاره به اینکه فتنه گران و اغتشاشگران ماهیت ضد دینی خود را در جریان فتنه و در اغتشاشات با آتش زدن مساجد نشان دادند، عنوان کرد: ملت بصیر ایران اسلامی با خلق حماسه ۹ دی ماه با حضور خود در میدان، تمام برداشت‌های غلط آنان را به طور کامل بر هم زدند.

وی گفت: حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ نشان داد، همچنان عمارها، یاسرها و میثم تمارها وجود دارند، رویش‌ها در انقلاب اسلامی ادامه دارد و با حضور میلیونی خود، گرد یاس بر چهره دشمنان انداختند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: این فتنه‌ها همیشه خواهد بود و مؤمنان برای دفاع از اسلام همیشه آماده باشند، ابزارهای آن را از جمله بصیرت، همگرایی، ولایت مداری و حق گرایی را داشته باشند و در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند.

مظفر با اشاره به اینکه شخصیت بزرگی مانند سردار سلیمانی حرف و عملش یکی است و جان خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب فدای عزت و سربلندی ملت می‌کند، گفت: شهید سلیمانی الگوی عزتمدارانه ای در سطح جهان فرا روی انسان‌های حق طلب و حق گرا قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بررسی موضوع FATA در مجمع تشخیص مصلحت نظام با اجازه مقام معظم رهبری باز است و این امر در حال بررسی است، گفت: در این مسئله، هر عمل بانکی که ما انجام بدهیم و به هر صورتی که آنلاین، آشکار و پنهان مراودات تجاری داشته باشیم باید در معرض دید آنان قرار بگیرد و برای ما که تحت تحریم قرار داریم و این موضوع به مثابه این است که گلوی ما را بفشارند.

مظفر عنوان کرد: دولت در مسئله برجام هم ساده اندیشی کرد، به گفته‌های دشمنان اعتماد کرد و در توافق نامه دقت نکرد و هیچ دستاوردی برای ما نداشت، ما جلوتر از تعهدات آنها تعهداتی را با عنوان تعهدات پیش دستانه در راستای اعتماد سازی را انجام دادیم.

وی با تاکید بر اینکه در مسئولیت‌ها باید میدان را به جوان‌ها داد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب بر حضور جوانان در سطوح مدیریتی و مسئولیت‌های اجرایی تاکید کرده‌اند، جوانان توانمند و برومند باید در حوزه مسئولیت‌های اجرایی وارد شوند و آنهایی که تجربه دارند در حوزه سیاستگذاری و برنامه ریزی با تجربه خود وارد شوند و در این حوزه نباید افراط و تفریط کرد./م

برچسب ها: رمز فتنه ، باطل ، 9 دی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار