مدیرکل کمیته امداد ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: سه میلیارد ریال به ۵۲ خانواده تحت حمایت نیازمند ایلامی که بیمار فوتی ناشی از کرونا داشته اند، کمک شده است.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 28 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛قنبر موسی نژاد بیان کرد: به ۵۲ خانواده نیازمند دارای بیمار فوتی ناشی از کرونا بیش از سه میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا به خانواده‌هایی که سرپرست آنها فوت کرده ۱۰ میلیون تومان و خانواده‌هایی که یکی دیگر از اعضای آنها از دست رفته است پنج میلیون تومان پرداخت شده است.

وی به دیگر کمک‌های بلاعوض در ارتباط با کرونا به خانواده‌های نیازمند استان اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از ۲۱ هزار خانوار از این کمک‌ها برخوردار شده که این کمک‌ها شامل توزیع سبد کالا و بسته‌های غذایی، سبد بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، توزیع بسته‌های گوشتی و پروتئینی شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی، پرداخت کمک هزینه معیشتی به فرزندان خانواده‌های ایتام، پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان مستأجر، پرداخت مساعدت و کمک نقدی و معیشتی به نیازمندان مددجو و غیر مددجو بوده است.

موسی نژاد، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کرونایی به مددجویان و نیازمندان استان را از دیگر خدمات کمیته امداد استان در دوران کرونا برشمرد و عنوان کرد: در این مدت بیش از ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به بیش از سه هزار خانوار از مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.

مدیرکل امداد استان ایلام در ادامه با عنوان اینکه این نهاد با هدف کاستن از مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده‌های مددجو در دوران کرونا توجه ویژه ای به خانواده‌های نیازمند داشته است تصریح کرد: در این مدت علاوه بر مددجویان کمیته امداد، تعدادی از خانواده‌های نیازمند غیرمددجو از سایر اقشار جامعه نیز از این کمک‌ها برخوردار شده‌اند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار