سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: طرح های مختلف پتروشیمی در چهار شهرستان این استان در دست اجراست و مجوز اجرای پارک پلی پروپیلن آن نیز در دست پیگیری است.
کد خبر: ۹۲۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 28 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ جهانگیر رستم زاد  اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت های ویژه ای از جمله مرز بین المللی مهران، منطقه ویژه اقتصادی و قرار داشتن در آستانه تایید منطقه آزاد تجاری و صنعتی مهران، وجود ذخایر ارزشمند نفت و گاز، شهرک های صنعتی و معافیت های مالیاتی و همچنین برخورداری از امنیت سرمایه گذاری بالا و نیروی کار تحصیل کرده است.

وی افزود: طرح های مختلف پتروشیمی در چهار شهرستان این استان در دست اجراست و مجوز اجرای پارک پلی پروپیلن آن نیز در دست پیگیری است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به دیدار هفته جاری با مدیران اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران که با حضور آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق و خاصی پور مدیرکل کشورهای آفریقا، عربی اتاق ایران برگزار شد، یادآور شد: فرصت های سرمایه گذاری استان ایلام در اتاق ایران در این دیدار تشریح شد.

رستم زاد تاکید کرد: طرح های پارک‌های صنایع غذایی، سلولزی و ناحیه های صنعتی منطقه ویژه مهران اعم از غذایی، خودرویی، نساجی، دارویی و طرح های جدید پتروشیمی از جمله پروژه هایی هستند که سرمایه گذاران می توانند در اجرای آنها مشارکت کنند.

وی اضافه کرد: آل اسحاق رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق نیز ایلام را سرزمین فرصت ها و مناسب برای سرمایه گذاری توصیف کرد و لزوم انجام آسیب شناسی جهت رفع موانع و مشکلات موجود در امر سرمایه گذاری در استان را ضروری دانست. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار