مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام:
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری هفتیمن جشنواره استانی« نماز و رسانه» در راستای گسترش و ترویج فرهنگ نماز در این استان خبر داد و گفت: مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره ۱۲ بهمن سال جاری است.
کد خبر: ۹۲۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 27 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین  علی چراغی پور اظهار کرد: این جشنواره با همکاری و مشارکت ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ستاد اقامه نماز استان ایلام، سازمان بسیج رسانه استان ایلام و خبرگزاری شبستان دفتر نمایندگی استان ایلام برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هفتمین جشنواره نماز و رسانه در راستای نیل به اهداف مبتنی بر فرهنگ غنی دین مبین اسلام و توسعه و ترویج فرهنگ نماز برگزار می شود، ابراز کرد: این جشنواره در محورهای خبر، گزارش،مقاله،عکس، مصاحبه،فضای مجازی و عکس نوشته برگزار می شود که فراخوان ان در بین رسانه های استان اعلام و توزیع شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: نماز اول وقت، نماز جماعت، نماز و جهش تولید، نماز، فرهنگ اسلامی و دینی، ترویج فرهنگ نماز، مسجد و نماز، رسانه و ترویج فرهنگ نماز، نماز و سیاست، نماز، علم و تحصیل، نماز و معنویت، نماز و اقتصاد مقاومتی، نماز و فضای مجازی و نماز و خانواده از موضوعات این جشنواره است.

چراغی پور تصریح کرد: نماز از منظر پیامبر گرامی اسلام(ص) و هویت اسلامی، نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی، نقش نماز در مبارزه با کرونا و آرامش محیط خانواده، نماز، دعا و نیایش، آرامش درونی و تاثیر روحی و روانی برای مبارزه با کرونا از محورهای بخش ویژه این جشنواره است.

وی گفت: ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان، تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در عرصه فضای مجازی، کاهش آسیب‌های فضای مجازی از طریق گسترش پیام‌ها و محتواهای نماز از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد:با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاثیرات معنوی دعا، مناجات، نماز و ارتباط با خداوند متعال در دفع بلا در آرامش روحی و فکری و نقش آن در مبارزه مبتلایان با کرونا و همچنین در راستای تقدیر از فعالان و خادمان عرصه سلامت از محتواهای تولیدی برگزیده با محوریت نماز و کرونا تقدیر می شود.

چراغی پور تصریح کرد: آثار ارسالی باید از ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ تا ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در نشریات محلی و سراسری(دارای دفتر سرپرستی در استان)، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری استان منتشر شده باشد و آخرین‌مهلت برای ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ به دبیرخانه این جشنواره واقع در ایلام، انتهای خیابان پیروزی– مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام طبقه دوم- خبرگزاری شبستان دفتر ایلام و یا به رایانامه و shabestan.ilam@gmail.com و یا شماره فضای مجازی ۰۹۰۳۶۷۱۹۶۶۹ ارسال کنند./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار