مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام از ارسال بیش از ۱۰۰ اثر به دهمین جشنواره ادبیات داستانی خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ۱۱ دی ماه سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 24 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛علی میرزایی با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به این جشنواره پایان یافته است، اظهار کرد: مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره  ۱۵ آذر تعیین شد و تاکنون بیش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی گفت : رازهای ارغوانی( روایت مردان و زنان حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس)، مکتب سلیمانی( شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی)،  جهش تولید، اقتدار و بالندگی شکست تحریم های ظالمانه، الفبای ایثار، مدافعان سلامت، کمک مومنانه، مواسات و همدلی، زخم های شعله ور، افشای جنایتهای ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم یمن، فلسطین، سوریه، عراق و ...، سبک زندگی اسلامی ایرانی، مسجدمحوری و تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف، عدالت محوری، رشد جمعیت فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده، ساده زیستی، مصرف کالای ایرانی و ... از محورهای این جشنواره است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام  تصریح کرد: این جشنواره در  دو گروه سنی نویسندگان نوجوان و نویسندگان بزرگسال برگزار شده است و نویسندگان نوجوان حداکثر ۱۷ سال ونویسندگان بزرگسال ۱۷ سال به بالا  مجاز به شرکت در این جشنواره و ارسال اثر بوده اند.

میرزایی  با بیان اینکه جشنواره بر آثار داستانی کوتاه تمرکز  داشته است، یادآور شد: در حال حاضر کار داوری آثار ارسالی با حضور هیئت داوران در حال انجام است و بعد از اعلام نتایج، در مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی از برگزدیگان این جشنواره با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تقدیر و تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۱ دی ماه سال جاری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در تلاش است که تعامل با هنرمندان و برگزاری جشنواره های مختلف هنری، زمینه های لازم را برای پرداختن به موضعات ارزشی و انقلابی در بین نسل جوان فراهم کند./ع

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار