جانشین فرمانده ناجا گفت:؛
جانشین فرمانده ناجا گفت: ما در حوزه امنیت با استفاده از تمام امکانات و به کارگیری تمام نیروها برای حفظ امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۲۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 23 December 2020

به گزارش تابناک ایلام، سردار قاسم رضایی افزود: مردم فهیم کشور ایران اسلامی با مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی توطئه‌های شیطانی دشمنان را خنثی و از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کردند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را برای به انحراف کشاندن مردم و استفاده از اراذل و اوباش تمام نقشه‌های خود را به میدان آورد، اما مردم ولایی ایران اسلامی هوشمندانه و با بصیرت و با همدلی با مسئولان و در خط مقدم آنها نیروی انتظامی تمام نقشه‌های این شیاطین را به آب دادند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود به مهمترین دغدغه مردم اشاره کرد و گفت: دغدغه امروز مردم سرقت است و نیروی انتظامی در کنار کشف سرقت، به صورت هدفمند علت‌ها را بررسی و برای آن چاره اندیشی کرده است.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از سرقت باید کار زیربنایی صورت گیرد، تصریح کرد: یکی از این راهکارها، تهیه پیوست امنیتی و انتظامی است که این پیوست علاوه بر کاهش سرقت، رضایتمندی مردم و کم شدن پرونده‌های قضایی و انتظامی را به دنبال دارد.

سردار رضایی با بیان اینکه هزینه جرم بازدارنده و متناسب با جرم نیست، گفت: ۹۳ درصد جرائم صورت گرفته در رابطه با سرقت است که می‌طلبد علاوه بر بازنگری در قوانین هزینه جرم، مالباختگان نیز که اموالشان به سرقت می‌رود در نگهداری از مال خود مراقبت بیشتری کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار